Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobiel parkeerhoes ervaring
#42
Ook hier goede ervaringen met de kwaliteit van Radical. Mijn VM staat noodgedwongen buiten onder een hoes van Radical. Al een jaar inmiddels. En nog als nieuw. Met meerdere keren per week fiets uit-en inpakken.
Quest 631 - "Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd."
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Velomobiel parkeerhoes ervaring - door TheodeG - 18-Jun-2023, 01:01 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JanBurp - 18-Jun-2023, 01:18 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 18-Jun-2023, 01:46 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Tegelfanaat - 18-Jun-2023, 04:02 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door TheodeG - 18-Jun-2023, 08:36 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door ZoefZoef - 18-Jun-2023, 08:52 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 18-Jun-2023, 09:05 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Tegelfanaat - 18-Jun-2023, 09:14 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 18-Jun-2023, 09:33 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 18-Jun-2023, 10:41 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Bacchus - 19-Jun-2023, 10:47 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door 365cycle - 19-Jun-2023, 01:48 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door ThijsR - 19-Jun-2023, 12:15 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JustJules - 25-Jun-2023, 09:48 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JustJules - 25-Jun-2023, 10:14 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 25-Jun-2023, 10:21 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JustJules - 25-Jun-2023, 10:36 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 25-Jun-2023, 10:44 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JustJules - 25-Jun-2023, 11:34 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Willeke_IGKT - 26-Jun-2023, 06:34 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JustJules - 26-Jun-2023, 11:48 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Oliver - 28-Jun-2023, 08:13 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 28-Jun-2023, 10:02 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Oliver - 28-Jun-2023, 11:10 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door 365cycle - 28-Jun-2023, 11:31 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 29-Jun-2023, 10:33 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door ZoefZoef - 29-Jun-2023, 10:40 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 29-Jun-2023, 11:03 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 28-Jul-2023, 08:59 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Willeke_IGKT - 28-Jul-2023, 09:04 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 28-Jul-2023, 09:48 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Bob Hagendijk - 29-Jul-2023, 08:46 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JanBurp - 29-Jul-2023, 08:50 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door TheodeG - 29-Jul-2023, 12:49 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JanBurp - 29-Jul-2023, 01:21 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM