Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobiel parkeerhoes ervaring
#39
(28-Jul-2023, 08:59 PM)Hardloper schreef: Ik ben erg benieuwd hoe het is afgelopen. Zijn er een bij die reageerde in dit topic een hoes bezorgd? Ik zag net de wenste shopforcovers.com en zij zijn wel goedkoper als met auto hoesen als radical met Velomobiel covers. Zelfs voor een Bugatti prototype met maar 3 stuks zijn ze goedkoper. Dus wellicht kunnen zij goedkoper een parkeer hoes leveren

Wat is de kwaliteit?

Er staat hier in de buurt een auto met een elastiek laag rondom en flarden hoes ernaast omlaag hangend.
Was duidelijk niet bestand tegen storm Poly. 
Maar ik vermoed dat een winter van gewone stormen ook te veel geweest zou zijn.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Velomobiel parkeerhoes ervaring - door TheodeG - 18-Jun-2023, 01:01 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JanBurp - 18-Jun-2023, 01:18 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 18-Jun-2023, 01:46 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Tegelfanaat - 18-Jun-2023, 04:02 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door TheodeG - 18-Jun-2023, 08:36 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door ZoefZoef - 18-Jun-2023, 08:52 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 18-Jun-2023, 09:05 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Tegelfanaat - 18-Jun-2023, 09:14 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 18-Jun-2023, 09:33 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 18-Jun-2023, 10:41 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Bacchus - 19-Jun-2023, 10:47 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door 365cycle - 19-Jun-2023, 01:48 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door ThijsR - 19-Jun-2023, 12:15 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JustJules - 25-Jun-2023, 09:48 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JustJules - 25-Jun-2023, 10:14 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 25-Jun-2023, 10:21 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JustJules - 25-Jun-2023, 10:36 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 25-Jun-2023, 10:44 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JustJules - 25-Jun-2023, 11:34 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Willeke_IGKT - 26-Jun-2023, 06:34 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JustJules - 26-Jun-2023, 11:48 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Oliver - 28-Jun-2023, 08:13 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 28-Jun-2023, 10:02 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Oliver - 28-Jun-2023, 11:10 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door 365cycle - 28-Jun-2023, 11:31 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 29-Jun-2023, 10:33 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door ZoefZoef - 29-Jun-2023, 10:40 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 29-Jun-2023, 11:03 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 28-Jul-2023, 08:59 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Willeke_IGKT - 28-Jul-2023, 09:04 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 28-Jul-2023, 09:48 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Bob Hagendijk - 29-Jul-2023, 08:46 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JanBurp - 29-Jul-2023, 08:50 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door TheodeG - 29-Jul-2023, 12:49 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JanBurp - 29-Jul-2023, 01:21 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM