Ligfiets.net
Zoeken
Ledenlijst
Help
Welkom gast!
Aanmelden
Registreren
Aanmelden
Gebruikersnaam
Wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
Mij onthouden
ligfietsers.nl
›
Algemeen
›
Hangplek
[split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
Waardering:
0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
1
2
3
4
5
Topic Modes
[split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
Roepers
Kilometervreter
Berichten: 2.876
Topics: 90
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3065
3282 x bedankt in 1402 berichten
#52
28-Jun-2023, 08:59 PM
Dat vrees ik ook. En denken we: reden ze nog maar rond op elektrische fietsen.
Groet,
Marco
Zoek
Antwoord
}
Bedankt door:
Willeke_IGKT
«
Ouder topic
|
Nieuwer topic
»
Berichten in dit topic
[split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Hardloper
- 25-Jun-2023, 09:12 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Hoekie
- 26-Jun-2023, 06:22 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Lopopodium
- 26-Jun-2023, 10:45 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 27-Jun-2023, 01:34 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Roepers
- 27-Jun-2023, 08:03 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Frutsel
- 27-Jun-2023, 09:29 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
melle z
- 26-Jun-2023, 11:02 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
ZoefZoef
- 26-Jun-2023, 11:44 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
melle z
- 27-Jun-2023, 12:23 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Bart Verbeek
- 27-Jun-2023, 07:42 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 27-Jun-2023, 08:44 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 27-Jun-2023, 09:48 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Frutsel
- 27-Jun-2023, 12:06 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 27-Jun-2023, 12:14 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Niels van der Wal
- 27-Jun-2023, 12:29 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Willeke_IGKT
- 27-Jun-2023, 10:17 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Hoekie
- 27-Jun-2023, 12:43 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Frutsel
- 27-Jun-2023, 01:43 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 27-Jun-2023, 01:53 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Hardloper
- 27-Jun-2023, 02:25 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 27-Jun-2023, 03:17 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Hoekie
- 27-Jun-2023, 02:55 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
melle z
- 27-Jun-2023, 03:58 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 27-Jun-2023, 04:55 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Hardloper
- 27-Jun-2023, 05:46 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 27-Jun-2023, 09:09 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Hardloper
- 27-Jun-2023, 09:28 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 27-Jun-2023, 09:31 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Wim -de roetsende
- 27-Jun-2023, 11:27 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 28-Jun-2023, 01:38 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Wim -de roetsende
- 28-Jun-2023, 06:31 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
LigfietsWilsum
- 28-Jun-2023, 07:33 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Bart Verbeek
- 28-Jun-2023, 07:41 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Frutsel
- 28-Jun-2023, 09:28 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Roepers
- 28-Jun-2023, 08:00 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
melle z
- 28-Jun-2023, 09:42 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 28-Jun-2023, 11:26 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Hardloper
- 28-Jun-2023, 12:09 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 28-Jun-2023, 03:42 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Roepers
- 28-Jun-2023, 12:10 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Tom Fekkes
- 28-Jun-2023, 04:23 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 28-Jun-2023, 04:59 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Hardloper
- 28-Jun-2023, 06:43 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Tom Fekkes
- 28-Jun-2023, 05:12 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 28-Jun-2023, 05:23 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Bart Verbeek
- 28-Jun-2023, 07:13 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Fietsbennie
- 28-Jun-2023, 08:52 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Roepers
- 28-Jun-2023, 08:59 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Tom Fekkes
- 28-Jun-2023, 09:08 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Hardloper
- 28-Jun-2023, 09:22 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Frutsel
- 28-Jun-2023, 11:07 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Wim -de roetsende
- 28-Jun-2023, 10:09 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Lopopodium
- 28-Jun-2023, 10:52 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 28-Jun-2023, 10:54 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Wim -de roetsende
- 29-Jun-2023, 06:38 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Hardloper
- 29-Jun-2023, 11:00 AM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
365cycle
- 29-Jun-2023, 04:10 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Hardloper
- 29-Jun-2023, 05:31 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Tom Fekkes
- 29-Jun-2023, 07:04 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Wim -de roetsende
- 29-Jun-2023, 07:12 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Tom Fekkes
- 29-Jun-2023, 07:13 PM
RE: [split] Ik vind het wel slecht dat alles nu per batterij aangedreven moet worden.
- door
Bart Verbeek
- 29-Jun-2023, 11:05 PM
RE: Medeliggers onderweg
- door
365cycle
- 26-Jun-2023, 11:07 AM
RE: Medeliggers onderweg
- door
ZoefZoef
- 26-Jun-2023, 01:44 PM
RE: Medeliggers onderweg
- door
Roepers
- 26-Jun-2023, 04:37 PM
RE: Medeliggers onderweg
- door
Hardloper
- 26-Jun-2023, 04:58 PM
Afdrukversie weergeven
Ga naar locatie:
Persoonlijke berichten
Gebruikersconfiguratiescherm
Wie is er online
Zoeken
Beginpagina
Site
-- Site info
-- Tips, ideeën, wensen en vragen
Ligfietsers
-- Open tweewielers
-- Roeifietsen
-- Trikes en Quads
-- Velomobielen
-- Zelfbouwers
-- Accessoires & Onderdelen
---- Apps en sites
-- Showcase
-- Verenigingen
---- Zeeland
---- Noord Brabant
---- Limburg
---- Utrecht
---- Zuid Holland
---- Noord Holland
---- Flevoland
---- Gelderland
---- Overijssel
---- Drenthe
---- Groningen
---- Friesland
---- Strava club
Toeren, tochten en agenda
-- Toer kalender en evenementen
-- Toertochten
-- Ligfiets fotos
-- Fietsreizen
-- Ligfiets video's
-- Fietsmaatje gezocht
Algemeen
-- Hangplek
-- Nieuw hier?
-- Beginners
-- Veiligheid en gezondheid
-- Interessante sites en dealers
-- Ervaringen met winkels, dealers, etc...
-- Ligfiets nieuws en media
-- FIETS GESTOLEN !!!
Prikbord
-- Aangeboden
---- Fietsen
---- Onderdelen en gereedschap
---- Accessoires
---- Fietskleding
---- Overig
-- Gevraagd
---- Fiets gezocht
---- Onderdelen en gereedschap gevraagd
---- Accessoires gevraagd
---- Fietskleding gezocht
---- Overigen gevraagd
-- Commerciële advertenties
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf
aanmelden
voor je een bericht kunt plaatsen.
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Mij onthouden
Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...
ZoefZoef
— 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel
— 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...
Roepers
— 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...
Wim -de roetsende
— 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...
datakneder
— 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...
Jeroen S
— 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...
Jeroen S
— 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...
Jeroen S
— 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...
melle z
— 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...
Jeroen S
— 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...
liggende daan
— 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...
Arend-Jan
— 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...
Jeroen S
— 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...
melle z
— 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...
Roepers
— 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...
melle z
— 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...
melle z
— 06:30 PM
Lineaire weergave
Geneste weergave