Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kleine raadselen des levens
#28
Gelukkig is er meer dan Youtube,
best bizar om nu met 30 graden naar kerst te zitten kijken met sneeuw en al Doh



maar goed, op 24:52, maar de genoemde quote wordt niet uitgesproken.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 31-Mar-2023, 10:09 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Roepers - 31-Mar-2023, 10:18 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 31-Mar-2023, 10:22 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Lopopodium - 31-Mar-2023, 10:22 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 01-Apr-2023, 12:22 AM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 01-Apr-2023, 08:50 AM
RE: Kleine raadselen des levens - door Frutsel - 01-Apr-2023, 07:19 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door melle z - 01-Apr-2023, 09:09 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door 365cycle - 02-Apr-2023, 02:28 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door melle z - 02-Apr-2023, 08:16 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 25-Apr-2023, 04:53 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Frutsel - 25-Apr-2023, 05:11 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 25-Apr-2023, 05:30 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Wim -de roetsende - 25-Jun-2023, 06:32 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 25-Jun-2023, 07:57 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door 365cycle - 25-Jun-2023, 09:52 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Roepers - 25-Jun-2023, 07:04 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door melle z - 25-Jun-2023, 08:12 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Josligfiets - 25-Jun-2023, 08:36 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door sjefke - 26-Jun-2023, 10:47 AM
RE: Kleine raadselen des levens - door datakneder - 26-Jun-2023, 11:13 AM
RE: Kleine raadselen des levens - door Tom Fekkes - 25-Jun-2023, 08:42 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door melle z - 25-Jun-2023, 08:55 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Tom Fekkes - 25-Jun-2023, 09:49 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Tom Fekkes - 25-Jun-2023, 09:53 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Wim -de roetsende - 25-Jun-2023, 10:01 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Roepers - 26-Jun-2023, 01:24 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Fietsbennie - 26-Jun-2023, 05:00 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Wim -de roetsende - 26-Jun-2023, 06:53 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Tom Fekkes - 26-Jun-2023, 08:13 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Hardloper - 26-Jun-2023, 08:13 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM