Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kleine raadselen des levens
#15
Het past heel goed bij Pippi. Ze heeft het niet letterlijk zo gezegd, maar het past prima bij haar karakter.

Zie bijvoorbeeld op deze site.

En hier zegt de Nederlandse stem van Pippi  dat ook: Klik!

Dus misschien niet naar de letter maar wel naar de geest van Pippi.


Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 31-Mar-2023, 10:09 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Roepers - 31-Mar-2023, 10:18 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 31-Mar-2023, 10:22 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Lopopodium - 31-Mar-2023, 10:22 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 01-Apr-2023, 12:22 AM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 01-Apr-2023, 08:50 AM
RE: Kleine raadselen des levens - door Frutsel - 01-Apr-2023, 07:19 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door melle z - 01-Apr-2023, 09:09 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door 365cycle - 02-Apr-2023, 02:28 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door melle z - 02-Apr-2023, 08:16 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 25-Apr-2023, 04:53 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Frutsel - 25-Apr-2023, 05:11 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 25-Apr-2023, 05:30 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Wim -de roetsende - 25-Jun-2023, 06:32 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 25-Jun-2023, 07:57 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door 365cycle - 25-Jun-2023, 09:52 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Roepers - 25-Jun-2023, 07:04 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door melle z - 25-Jun-2023, 08:12 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Josligfiets - 25-Jun-2023, 08:36 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door sjefke - 26-Jun-2023, 10:47 AM
RE: Kleine raadselen des levens - door datakneder - 26-Jun-2023, 11:13 AM
RE: Kleine raadselen des levens - door Tom Fekkes - 25-Jun-2023, 08:42 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door melle z - 25-Jun-2023, 08:55 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Tom Fekkes - 25-Jun-2023, 09:49 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Tom Fekkes - 25-Jun-2023, 09:53 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Wim -de roetsende - 25-Jun-2023, 10:01 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Roepers - 26-Jun-2023, 01:24 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Fietsbennie - 26-Jun-2023, 05:00 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Wim -de roetsende - 26-Jun-2023, 06:53 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Tom Fekkes - 26-Jun-2023, 08:13 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Hardloper - 26-Jun-2023, 08:13 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM