Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fraaie DF op marktplaats
#21
Citaat:Daarnaast werkt een helmstok anders dan de stokbesturing in een VM. Het bovenstuur van mijn Baron doet eerder denken aan een helmstok: Duw het stuur naar links om rechtsaf te slaan...

Dat is grappig. Nou begrijp ik opeens waarom ik tiller een raar woord vind voor de besturing in de vm.

Het is namelijk helemaal geen tiller. Het is een stok.


En @Hardloper, je kunt dus juist niet sturen door die stok naar links of rechts te bewegen. Dat kan wel met een echt tiller-stuur.

In een vm moet je gewoon draaien net zoals ieder ander stuur van een fiets. Het stuur is alleen erg smal.


Op een open ligfiets met bovenstuur heb je meestal wel een echt tiller/helmstok-stuur.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 19-Jun-2023, 09:44 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 19-Jun-2023, 10:16 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 19-Jun-2023, 10:58 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 19-Jun-2023, 07:55 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 19-Jun-2023, 09:05 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 19-Jun-2023, 09:47 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 19-Jun-2023, 09:50 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 19-Jun-2023, 11:26 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 12:43 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 19-Jun-2023, 04:47 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 19-Jun-2023, 05:04 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 19-Jun-2023, 09:54 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 19-Jun-2023, 10:11 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 20-Jun-2023, 12:51 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 20-Jun-2023, 06:19 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 20-Jun-2023, 09:39 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 10:04 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 20-Jun-2023, 10:30 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 20-Jun-2023, 10:44 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 10:51 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Roepers - 20-Jun-2023, 07:47 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Willeke_IGKT - 20-Jun-2023, 10:16 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 20-Jun-2023, 11:09 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 20-Jun-2023, 11:47 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 20-Jun-2023, 07:30 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 20-Jun-2023, 07:46 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ThijsR - 20-Jun-2023, 07:53 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 20-Jun-2023, 08:14 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Jeroen S - 20-Jun-2023, 09:03 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 20-Jun-2023, 09:13 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 20-Jun-2023, 10:53 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 11:47 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 21-Jun-2023, 12:10 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 21-Jun-2023, 01:54 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hoekie - 21-Jun-2023, 02:44 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 21-Jun-2023, 03:35 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM