Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fraaie DF op marktplaats
#13
(19-Jun-2023, 11:26 PM)Frutsel schreef: Ik vind tankbesturing ook wel OK. Het voelt directer en je ligt niet met dat stuurtje op je buik.
Maar goed, intussen heb ik veel meer kilometers met tiller besturing gereden dan met tankbesturing, dus misschien valt het me nu wel tegen.
Tijd voor de Milan-methode. Kabeltje (of dyneema koordje) van je bottom bracket klem naar het stuurtje, kan je je armen erop rusten.
Ik mis het ook wanneer ik in de DF rijd, na een uurtje wordt het wel irritant. Maar meestal ga ik daar gelukkig niet zo heel ver mee.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 19-Jun-2023, 09:44 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 19-Jun-2023, 10:16 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 19-Jun-2023, 10:58 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 19-Jun-2023, 07:55 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 19-Jun-2023, 09:05 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 19-Jun-2023, 09:47 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 19-Jun-2023, 09:50 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 19-Jun-2023, 11:26 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 12:43 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 19-Jun-2023, 04:47 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 19-Jun-2023, 05:04 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 19-Jun-2023, 09:54 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 19-Jun-2023, 10:11 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 20-Jun-2023, 12:51 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 20-Jun-2023, 06:19 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 20-Jun-2023, 09:39 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 10:04 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 20-Jun-2023, 10:30 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 20-Jun-2023, 10:44 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 10:51 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Roepers - 20-Jun-2023, 07:47 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Willeke_IGKT - 20-Jun-2023, 10:16 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 20-Jun-2023, 11:09 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 20-Jun-2023, 11:47 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 20-Jun-2023, 07:30 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 20-Jun-2023, 07:46 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ThijsR - 20-Jun-2023, 07:53 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 20-Jun-2023, 08:14 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Jeroen S - 20-Jun-2023, 09:03 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 20-Jun-2023, 09:13 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 20-Jun-2023, 10:53 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 11:47 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 21-Jun-2023, 12:10 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 21-Jun-2023, 01:54 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hoekie - 21-Jun-2023, 02:44 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 21-Jun-2023, 03:35 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM