Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobiel parkeerhoes ervaring
#5
Ik heb deze hoes ook gekocht.

Voor de SL kan het zelfs zonder naad. Is dus echt waterdicht. Weegt bijna niets en is op te vouwen tot een heeeeeel klein pakketje.

Gebruik ik om over de SL te doen, als ik 'm ergens moet neerzetten en het regent.

Met mijn lange klep past de foam-kap niet en wordt de Milan dus flink nat van binnen.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Velomobiel parkeerhoes ervaring - door TheodeG - 18-Jun-2023, 01:01 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JanBurp - 18-Jun-2023, 01:18 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 18-Jun-2023, 01:46 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Tegelfanaat - 18-Jun-2023, 04:02 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Wim -de roetsende - 18-Jun-2023, 05:40 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door TheodeG - 18-Jun-2023, 08:36 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door ZoefZoef - 18-Jun-2023, 08:52 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 18-Jun-2023, 09:05 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Tegelfanaat - 18-Jun-2023, 09:14 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 18-Jun-2023, 09:33 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 18-Jun-2023, 10:41 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Bacchus - 19-Jun-2023, 10:47 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door 365cycle - 19-Jun-2023, 01:48 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door ThijsR - 19-Jun-2023, 12:15 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JustJules - 25-Jun-2023, 09:48 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JustJules - 25-Jun-2023, 10:14 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 25-Jun-2023, 10:21 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JustJules - 25-Jun-2023, 10:36 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 25-Jun-2023, 10:44 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JustJules - 25-Jun-2023, 11:34 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Willeke_IGKT - 26-Jun-2023, 06:34 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JustJules - 26-Jun-2023, 11:48 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Oliver - 28-Jun-2023, 08:13 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 28-Jun-2023, 10:02 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Oliver - 28-Jun-2023, 11:10 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door 365cycle - 28-Jun-2023, 11:31 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 29-Jun-2023, 10:33 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door ZoefZoef - 29-Jun-2023, 10:40 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 29-Jun-2023, 11:03 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 28-Jul-2023, 08:59 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Willeke_IGKT - 28-Jul-2023, 09:04 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Hardloper - 28-Jul-2023, 09:48 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door Bob Hagendijk - 29-Jul-2023, 08:46 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JanBurp - 29-Jul-2023, 08:50 AM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door TheodeG - 29-Jul-2023, 12:49 PM
RE: Velomobiel parkeerhoes ervaring - door JanBurp - 29-Jul-2023, 01:21 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM