Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nieuwe ligfietser
#18
Citaat:Die IQ-X E heeft een levertijd die elke maand een maand opschuift... heb jij hem ergens besteld of wacht je totdat er voorraad is?

In bestelling (november 2017) en al betaald bij Ymte/InterCityBike.

De komende maanden heb ik er toch iets minder behoefte aan  Big Grin 

Met die Lezyne lampjes bij de spiegels heb ik meer dan voldoende zicht.
Door de standaard verlichting van de DF uit te doen, voldoe ik keurig aan de wettelijke eis van 2 koplampen.

Op de smurfenmuts heb ik namelijk ook een achterlicht van Lezyne. Echt een superlampje. Met usb-stekker om op te laden. 

Nu maar €40,- 
https://vanbon-sport.nl/accessoires/verl...lamp-zwart
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
nieuwe ligfietser - door richard9722 - 04-Feb-2018, 01:40 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Lopopodium - 04-Feb-2018, 02:15 PM
RE: nieuwe ligfietser - door ErikvanD - 04-Feb-2018, 04:44 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 04-Feb-2018, 05:40 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Roepers - 04-Feb-2018, 08:35 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 05-Feb-2018, 05:56 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 05-Feb-2018, 08:28 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Frank - 06-Feb-2018, 03:56 AM
RE: nieuwe ligfietser - door Coen__ - 06-Feb-2018, 07:57 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 06-Feb-2018, 10:04 PM
RE: nieuwe ligfietser - door ErikvanD - 06-Feb-2018, 10:47 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 07-Feb-2018, 11:07 AM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 06-Feb-2018, 11:42 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Coen__ - 09-Feb-2018, 12:39 AM
RE: nieuwe ligfietser - door ErikvanD - 07-Feb-2018, 11:47 AM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 07-Feb-2018, 12:44 PM
RE: nieuwe ligfietser - door -Nico- - 07-Feb-2018, 02:48 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 09-Feb-2018, 09:11 AM
RE: nieuwe ligfietser - door amararock - 09-Feb-2018, 08:01 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 12-May-2018, 07:47 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 12-May-2018, 11:05 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 12-May-2018, 11:23 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 13-May-2018, 08:47 AM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 02:23 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 13-May-2018, 07:42 PM
RE: nieuwe ligfietser - door aloisvonesterhazy - 13-May-2018, 09:19 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 09:43 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Lopopodium - 13-May-2018, 09:46 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 14-May-2018, 02:48 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Roepers - 13-May-2018, 09:48 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM