Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tuna 17 / Snoek 23 / ….
#14
(10-Jun-2023, 03:22 PM)Hardloper schreef: Nou de mijne heeft een afwijkende kleur. Maar wou wel een ketting slot erbij

Ter voorkoming van diefstal of joyriding helaas noodzakelijk ja, dat slot.  Vooral dat laatste was de reden dat ik 'm altijd op de rem zette met een slot.

Mocht ik ooit een nieuwe velomobiel bestellen, dan zal herkenning mede een reden kunnen zijn voor een zekere kleurcombi. Naast dat het je net even unieker maakt natuurlijk Smile
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 03-Jun-2023, 11:38 AM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door twilwel - 03-Jun-2023, 11:50 AM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Willeke_IGKT - 03-Jun-2023, 01:06 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door TheodeG - 03-Jun-2023, 01:22 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Wim -de roetsende - 03-Jun-2023, 09:05 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door 365cycle - 03-Jun-2023, 10:08 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 03-Jun-2023, 10:09 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Bart Verbeek - 03-Jun-2023, 11:08 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Wim -de roetsende - 04-Jun-2023, 07:27 AM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Jeroen S - 10-Jun-2023, 12:58 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door 365cycle - 10-Jun-2023, 02:38 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door ZoefZoef - 10-Jun-2023, 02:50 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 10-Jun-2023, 03:22 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door ZoefZoef - 10-Jun-2023, 03:30 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 10-Jun-2023, 06:43 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Niels van der Wal - 10-Jun-2023, 07:58 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door 365cycle - 10-Jun-2023, 09:13 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Frutsel - 10-Jun-2023, 10:41 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 10-Jun-2023, 08:28 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 11-Jun-2023, 12:32 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Wim -de roetsende - 11-Jun-2023, 04:18 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door 365cycle - 11-Jun-2023, 06:28 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 11-Jun-2023, 07:42 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM