Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tuna 17 / Snoek 23 / ….
#12
(10-Jun-2023, 02:38 PM)365cycle schreef: De kunst met opvallende gestolen waar, is zorgen dat je ze ergens kan hebben en gebruiken waar niemand er wat van weet.
Ik denk dat als je de persoonlijke velomobiel van Jan Wijnen steelt, er zelfs regio's in Roemenië zijn waar je probleemloos rond kan rijden, zonder dat hij er ooit achter komt.

Die ken ik niet, maar hier in Nederland kan je gerust met een gejat exemplaar rijden.   De kans dat iemand daarachter komt acht ik nihil, tenzij.. het ding opvallende kenmerken heeft die de kennen makkelijk kan herkennen.  Daarom doet een afwijkend kleurtje op een velomobiel het goed.

Nu rijdt er waarschijnlijk een (1)  Porsche rubinred Milan SL rond. Als die gejat wordt en de tamtam doet het goed,zal ie wel rap herkend en teruggevonden worden zonder overspuiten. Van een knalgele velomobiel quest kijkt niemand op.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 03-Jun-2023, 11:38 AM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door twilwel - 03-Jun-2023, 11:50 AM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Willeke_IGKT - 03-Jun-2023, 01:06 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door TheodeG - 03-Jun-2023, 01:22 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Wim -de roetsende - 03-Jun-2023, 09:05 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door 365cycle - 03-Jun-2023, 10:08 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 03-Jun-2023, 10:09 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Bart Verbeek - 03-Jun-2023, 11:08 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Wim -de roetsende - 04-Jun-2023, 07:27 AM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Jeroen S - 10-Jun-2023, 12:58 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door 365cycle - 10-Jun-2023, 02:38 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door ZoefZoef - 10-Jun-2023, 02:50 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 10-Jun-2023, 03:22 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door ZoefZoef - 10-Jun-2023, 03:30 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 10-Jun-2023, 06:43 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Niels van der Wal - 10-Jun-2023, 07:58 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door 365cycle - 10-Jun-2023, 09:13 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Frutsel - 10-Jun-2023, 10:41 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 10-Jun-2023, 08:28 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 11-Jun-2023, 12:32 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Wim -de roetsende - 11-Jun-2023, 04:18 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door 365cycle - 11-Jun-2023, 06:28 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 11-Jun-2023, 07:42 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM