Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nieuwe ligfietser
#13
Dank jullie voor de tips. B&M is eigenlijk altijd mijn favoriet geweest, maar die lezyne heeft ook wel wat. Zou wss voor de 1100 xl gaan.


(06-Feb-2018, 10:47 PM)ErikvanD schreef: Ik heb de neusbuis van mijn Shockproof volgens mij wel vier keer verlengd voordat ik tevreden was...

Vandaag weer een 25km gefietst (enkele reis, dus mag straks nog een keer...) Wat is het koud zeg..
Knie voelde ik al een stuk minder, maar nog steeds aanwezig. De neusbuis dus nog maar een stukje verder weg zetten..

Moet ook de achter derailleur gaan verstellen. Ik merkte dat deze (door het verzetten van de neusbuis) niet meer op het grootste kransje schakelt.

Misschien dan toch maar de standaard marathon banden gebruiken. Die zitten ook onder mijn andere fietsen, inclusief de vakantiefiets.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
nieuwe ligfietser - door richard9722 - 04-Feb-2018, 01:40 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Lopopodium - 04-Feb-2018, 02:15 PM
RE: nieuwe ligfietser - door ErikvanD - 04-Feb-2018, 04:44 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 04-Feb-2018, 05:40 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Roepers - 04-Feb-2018, 08:35 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 05-Feb-2018, 05:56 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 05-Feb-2018, 08:28 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Frank - 06-Feb-2018, 03:56 AM
RE: nieuwe ligfietser - door Coen__ - 06-Feb-2018, 07:57 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 06-Feb-2018, 10:04 PM
RE: nieuwe ligfietser - door ErikvanD - 06-Feb-2018, 10:47 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 07-Feb-2018, 11:07 AM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 06-Feb-2018, 11:42 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Coen__ - 09-Feb-2018, 12:39 AM
RE: nieuwe ligfietser - door ErikvanD - 07-Feb-2018, 11:47 AM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 07-Feb-2018, 12:44 PM
RE: nieuwe ligfietser - door -Nico- - 07-Feb-2018, 02:48 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 09-Feb-2018, 09:11 AM
RE: nieuwe ligfietser - door amararock - 09-Feb-2018, 08:01 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 12-May-2018, 07:47 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 12-May-2018, 11:05 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 12-May-2018, 11:23 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 13-May-2018, 08:47 AM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 02:23 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 13-May-2018, 07:42 PM
RE: nieuwe ligfietser - door aloisvonesterhazy - 13-May-2018, 09:19 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 09:43 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Lopopodium - 13-May-2018, 09:46 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 14-May-2018, 02:48 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Roepers - 13-May-2018, 09:48 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM