Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nieuwe ligfietser
#11
Als voorlamp gebruik een USB oplaadbare Lezyne Macro drive 800. Op de eco stand binnen de bebouwde kom, full power in de onverlichte polder. Bevalt me uitstekend en kan ik eenvoudig uitwisselen over diverse fietsen.

De Big Apples heb ik op mijn winterfiets en ik ben er niet kapot van. Van het zo geroemde comfort merk ik weinig (nee, ik heb ze niet knetterhard opgepompt) en ik vind ze nogal snel weg glijden bij rotzooi op de weg. Ik zou ze niet opnieuw kopen ondanks de vele lovende kritieken.

Ik heb de neusbuis van mijn Shockproof volgens mij wel vier keer verlengd voordat ik tevreden was...
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
nieuwe ligfietser - door richard9722 - 04-Feb-2018, 01:40 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Lopopodium - 04-Feb-2018, 02:15 PM
RE: nieuwe ligfietser - door ErikvanD - 04-Feb-2018, 04:44 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 04-Feb-2018, 05:40 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Roepers - 04-Feb-2018, 08:35 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 05-Feb-2018, 05:56 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 05-Feb-2018, 08:28 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Frank - 06-Feb-2018, 03:56 AM
RE: nieuwe ligfietser - door Coen__ - 06-Feb-2018, 07:57 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 06-Feb-2018, 10:04 PM
RE: nieuwe ligfietser - door ErikvanD - 06-Feb-2018, 10:47 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 07-Feb-2018, 11:07 AM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 06-Feb-2018, 11:42 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Coen__ - 09-Feb-2018, 12:39 AM
RE: nieuwe ligfietser - door ErikvanD - 07-Feb-2018, 11:47 AM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 07-Feb-2018, 12:44 PM
RE: nieuwe ligfietser - door -Nico- - 07-Feb-2018, 02:48 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 09-Feb-2018, 09:11 AM
RE: nieuwe ligfietser - door amararock - 09-Feb-2018, 08:01 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 12-May-2018, 07:47 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 12-May-2018, 11:05 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 12-May-2018, 11:23 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 13-May-2018, 08:47 AM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 02:23 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 13-May-2018, 07:42 PM
RE: nieuwe ligfietser - door aloisvonesterhazy - 13-May-2018, 09:19 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 09:43 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Lopopodium - 13-May-2018, 09:46 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 14-May-2018, 02:48 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Roepers - 13-May-2018, 09:48 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM