|
Medeliggers onderweg
|
Berichten: 7.126
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15401
12137 x bedankt in 5708 berichten
(06-Jun-2023, 07:32 PM)Bart Verbeek schreef: Bij "ziekenhuis" en "delta" denk ik al gauw aan een Van Raam (ik kom niet uit Rotterdam). Maar dat is gewoon een vooroordeel. Dat of een USVA. Ik heb ook een delta, maar die heeft veel meer negatief camber. Kettwiesel
|
| Berichten in dit topic |
RE: Medeliggers onderweg - door 365cycle - 06-Jun-2023, 07:36 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 16 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|