Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nieuwe ligfietser
#4
Dag Richard,

Een Mistral is een erg goede ligfiets voor beginners, maar ook veel gevorderden vinden dit een prima ligfiets. Welkom op dit forum.

Ik heb het iets lagere broertje: de Taifun. Ongeveerd ;-) En een Roeifiets....ook ongeveerd. En een DF met hele smalle racebandjes en de vering zo hard mogelijk.

Je begrijpt wel dat ik een geveerde voorvork niet echt zal aanraden.

Webwinkels met fietskleding.
Kijk in dit draadje: http://ligfietsers.nl/showthread.php?tid=70
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
nieuwe ligfietser - door richard9722 - 04-Feb-2018, 01:40 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Lopopodium - 04-Feb-2018, 02:15 PM
RE: nieuwe ligfietser - door ErikvanD - 04-Feb-2018, 04:44 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 04-Feb-2018, 05:40 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Roepers - 04-Feb-2018, 08:35 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 05-Feb-2018, 05:56 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 05-Feb-2018, 08:28 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Frank - 06-Feb-2018, 03:56 AM
RE: nieuwe ligfietser - door Coen__ - 06-Feb-2018, 07:57 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 06-Feb-2018, 10:04 PM
RE: nieuwe ligfietser - door ErikvanD - 06-Feb-2018, 10:47 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 07-Feb-2018, 11:07 AM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 06-Feb-2018, 11:42 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Coen__ - 09-Feb-2018, 12:39 AM
RE: nieuwe ligfietser - door ErikvanD - 07-Feb-2018, 11:47 AM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 07-Feb-2018, 12:44 PM
RE: nieuwe ligfietser - door -Nico- - 07-Feb-2018, 02:48 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 09-Feb-2018, 09:11 AM
RE: nieuwe ligfietser - door amararock - 09-Feb-2018, 08:01 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 12-May-2018, 07:47 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 12-May-2018, 11:05 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 12-May-2018, 11:23 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 13-May-2018, 08:47 AM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 02:23 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 13-May-2018, 07:42 PM
RE: nieuwe ligfietser - door aloisvonesterhazy - 13-May-2018, 09:19 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 09:43 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Lopopodium - 13-May-2018, 09:46 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 14-May-2018, 02:48 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Roepers - 13-May-2018, 09:48 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM