03-Jun-2023, 10:09 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-Jun-2023, 10:18 PM door Hardloper.)
Ik heb express de nieuwe nummers genomen waarbij ik van uit ga dat niemand ze nog in gebruik heeft. Maar de leeftijd is een mooie argument voor de nummers. Zelf had ik er zo niet over nagedacht moet ik bekennen. Maar je hebt toch ook MK 1,2,3,5,6 of vergis ik me nu? Maar ik inderdaad wel iets van gelezen dat de oude Milans wat minder stevig zouden zijn. Volgens mij heeft iedere eerste generatie Velomobielen wel issues.
Ik heb trouwens nog wel een gedachte over de lijst.
Wanneer de lijst bij Intercitybike / Velomobiel goede administratie heeft, dan kun je wel nagaan of je te maken hebt met een eerlijke aanbieder. Ik stel me dan zo voor dat je vraagt wat is de fiets nummer. En dan kun je vragen aan een van de partijen is deze Velomobiel toebehorend tot straks persoon X. Ja, nou dan vraag je even zijn identificatie te tonen bij aankoop. Waarbij je ziet dat het niet mee gerommeld is. BSN nummer mag hij/zij verbergen. En anders weet je dat het om een potentiële gestolen velo gaat.
Ik heb trouwens nog wel een gedachte over de lijst.
Wanneer de lijst bij Intercitybike / Velomobiel goede administratie heeft, dan kun je wel nagaan of je te maken hebt met een eerlijke aanbieder. Ik stel me dan zo voor dat je vraagt wat is de fiets nummer. En dan kun je vragen aan een van de partijen is deze Velomobiel toebehorend tot straks persoon X. Ja, nou dan vraag je even zijn identificatie te tonen bij aankoop. Waarbij je ziet dat het niet mee gerommeld is. BSN nummer mag hij/zij verbergen. En anders weet je dat het om een potentiële gestolen velo gaat.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.