Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tuna 17 / Snoek 23 / ….
#1
Ik merk op dat men heel erg geïnteresseerd is in het nummer. En verder dacht ik dat er nummers tussen uit zijn gevallen in de rijders lijst en hier en daar is een dubbele nummer te vinden.

Iemand een idee waarom nummers er tussen uit zijn gevallen? Wat Betekenen de * in de rijders lijst? Is het jullie expliciet gevraagd of je erin wil staan en dan hoe? Wat betekenen de kleuren in iedere kolom? Sommige is denk ik de primaire kleur. Maar wat dan met andere koloms.

Met voornaam en de omgeving vind ik zelf geen probleem. Maar de volledige naam en dan eventueel de naam van een kleine gemeente vind ik iets minder geruststellend. Ik ben ergens benieuwd naar mijn uiteindelijk nummer en weet nog niet of ik die wil laten terug komen door middel van een sticker.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 03-Jun-2023, 11:38 AM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door twilwel - 03-Jun-2023, 11:50 AM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Willeke_IGKT - 03-Jun-2023, 01:06 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door TheodeG - 03-Jun-2023, 01:22 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Wim -de roetsende - 03-Jun-2023, 09:05 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door 365cycle - 03-Jun-2023, 10:08 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 03-Jun-2023, 10:09 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Bart Verbeek - 03-Jun-2023, 11:08 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Wim -de roetsende - 04-Jun-2023, 07:27 AM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Jeroen S - 10-Jun-2023, 12:58 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door 365cycle - 10-Jun-2023, 02:38 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door ZoefZoef - 10-Jun-2023, 02:50 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 10-Jun-2023, 03:22 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door ZoefZoef - 10-Jun-2023, 03:30 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 10-Jun-2023, 06:43 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Niels van der Wal - 10-Jun-2023, 07:58 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door 365cycle - 10-Jun-2023, 09:13 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Frutsel - 10-Jun-2023, 10:41 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 10-Jun-2023, 08:28 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 11-Jun-2023, 12:32 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Wim -de roetsende - 11-Jun-2023, 04:18 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door 365cycle - 11-Jun-2023, 06:28 PM
RE: Tuna 17 / Snoek 23 / …. - door Hardloper - 11-Jun-2023, 07:42 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM