Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mag ik effe vangen?
#13
(02-Jun-2023, 02:55 PM)Bacchus schreef: Ik bedoelde dan ook niet alle infra af te breken maar zonder auto's kunnen we makkelijk met 80% minder.
Waar komt die 80% vandaan? Slag in de lucht?

(02-Jun-2023, 02:55 PM)Bacchus schreef: Moet je je voorstellen als we € 5.000 per Nederlander per jaar in OV zouden steken. Dan heb je in elk gehucht ieder kwartier een bus [...]
Zijn er nog wegen tussen die gehuchten als er 80% minder infrastructuur is? Daarnaast, hoe zie jij, ik noem maar wat, bevoorrading van winkels voor je?

Op de meeste wegen staan geen files neem ik aan, dus het aantal rijbanen speelt nauwelijks of geen rol. Of er nou één bus per dag rijdt of er rijden de hele dag auto's, de aanleg en het onderhoud van die wegen kosten grosso modo hetzelfde zou ik denken, maar ik heb het vaker mis gehad...
Optima Stinger | 2x Dries Baron
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Mag ik effe vangen? - door Bart Verbeek - 02-Jun-2023, 06:53 AM
RE: Mag ik effe vangen? - door 365cycle - 02-Jun-2023, 10:06 AM
RE: Mag ik effe vangen? - door datakneder - 02-Jun-2023, 11:17 AM
RE: Mag ik effe vangen? - door ZoefZoef - 02-Jun-2023, 11:55 AM
RE: Mag ik effe vangen? - door Bacchus - 02-Jun-2023, 12:11 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door datakneder - 02-Jun-2023, 12:26 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Frutsel - 02-Jun-2023, 01:47 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Bacchus - 02-Jun-2023, 02:55 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Niels van der Wal - 02-Jun-2023, 01:03 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Hardloper - 02-Jun-2023, 01:36 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door ZoefZoef - 02-Jun-2023, 02:34 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door melle z - 02-Jun-2023, 02:11 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door melle z - 02-Jun-2023, 03:11 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Bacchus - 02-Jun-2023, 04:22 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Bart Verbeek - 02-Jun-2023, 04:29 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door melle z - 02-Jun-2023, 04:32 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Bacchus - 02-Jun-2023, 05:05 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Tom Fekkes - 02-Jun-2023, 05:13 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door melle z - 02-Jun-2023, 05:18 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Tom Fekkes - 02-Jun-2023, 05:26 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door melle z - 02-Jun-2023, 05:40 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Tom Fekkes - 02-Jun-2023, 05:42 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door melle z - 02-Jun-2023, 05:56 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Tom Fekkes - 02-Jun-2023, 06:08 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door melle z - 02-Jun-2023, 06:19 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Willeke_IGKT - 02-Jun-2023, 07:19 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM