Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mag ik effe vangen?
#4
(02-Jun-2023, 06:53 AM)Bart Verbeek schreef: Het blijkt dat niet-autobezitters jaarlijks zo'n €5000 aan belasting betalen om hun buurman auto te laten rijden.
Zie dit artikel

En de autobezitter zelf betaalt dat dus ook naast de kosten die ie zelf heeft voor de auto..  Dus ja, autorijden is duur.

Alleen komt er hier toch gewoon een auto als dat nodig is of als er ruim voldoende budget voor is Wink  Want die vrijheid, om te bepalen of je wel of niet een auto aanschaft is toch wel heel erg lekker als je die hebt.  

Maar, niet getreurd.  Voorlopig heb ik er bij gebrek aan een rijbewijs geen behoefte aan.  Evenmin is er een noodzaak toe. Ik zal eerder een brom/snorfiets of motorfiets kopen dan een auto.  Beetje afhankelijk waar ik ga wonen en waar ik mn boterham moet/zal gaan verdienen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Mag ik effe vangen? - door Bart Verbeek - 02-Jun-2023, 06:53 AM
RE: Mag ik effe vangen? - door 365cycle - 02-Jun-2023, 10:06 AM
RE: Mag ik effe vangen? - door datakneder - 02-Jun-2023, 11:17 AM
RE: Mag ik effe vangen? - door ZoefZoef - 02-Jun-2023, 11:55 AM
RE: Mag ik effe vangen? - door Bacchus - 02-Jun-2023, 12:11 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door datakneder - 02-Jun-2023, 12:26 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Frutsel - 02-Jun-2023, 01:47 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Bacchus - 02-Jun-2023, 02:55 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Niels van der Wal - 02-Jun-2023, 01:03 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Hardloper - 02-Jun-2023, 01:36 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door ZoefZoef - 02-Jun-2023, 02:34 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door melle z - 02-Jun-2023, 02:11 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door melle z - 02-Jun-2023, 03:11 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Bacchus - 02-Jun-2023, 04:22 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Bart Verbeek - 02-Jun-2023, 04:29 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door melle z - 02-Jun-2023, 04:32 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Bacchus - 02-Jun-2023, 05:05 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Tom Fekkes - 02-Jun-2023, 05:13 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door melle z - 02-Jun-2023, 05:18 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Tom Fekkes - 02-Jun-2023, 05:26 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door melle z - 02-Jun-2023, 05:40 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Tom Fekkes - 02-Jun-2023, 05:42 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door melle z - 02-Jun-2023, 05:56 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Tom Fekkes - 02-Jun-2023, 06:08 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door melle z - 02-Jun-2023, 06:19 PM
RE: Mag ik effe vangen? - door Willeke_IGKT - 02-Jun-2023, 07:19 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM