Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Drymer Sinner Hilgo
#3
De Mango van Sinner was goedkoper (instapprijs) dan de modellen uit Dronten. Maar de Hilgo is zelfs duurder dan de QV, en dan moet je de optielijst nog doorwerken; niet road-legal met een enkele koplamp... knipperlichten zijn nog steeds een €200 optie, USB poortje €84. 90mm trommels staan alleen met de koelribben op de optielijst (+€270).

Het is mij dan niet helemaal duidelijk waarom iemand dan de Hilgo zou kopen, maar ik sta open voor suggesties. Het schakelbereik (voor opties) van de Hilgo is wel groter natuurlijk.

Persoonlijk lijkt me die <75cm breedte ook helemaal niet handig. En ja, ik heb al eens een geüniformeerd persoon gehad die de rolmaat er onderdoor legde, en de daaruit voortvloeiende ambtsedige verklaring van "77 cm" heeft mij toen mooi €64 bespaard (OM laten struikelen over de woorden van de agent). Plus nu heb ik mooi die tasjes aan de zijkant. Met 5 cm minder past dat allemaal net wat minder makkelijk.

De draaicirkel is wel echt een bonus. 8 is natuurlijk veel handiger dan 11. Ik zit nu bij enkele bochten met 8 al de wielkasten af te slijten..
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 02-Dec-2017, 11:54 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ErikvanD - 03-Dec-2017, 07:28 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Coen__ - 03-Feb-2018, 12:39 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 03-Feb-2018, 01:28 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door emgaron - 05-Feb-2018, 12:28 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Coen__ - 06-Feb-2018, 08:06 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 03-Feb-2018, 02:06 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 05-Feb-2018, 07:46 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door twilwel - 29-Apr-2018, 06:19 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Coen__ - 15-May-2018, 04:32 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door twilwel - 15-May-2018, 05:45 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Coen__ - 15-May-2018, 10:55 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 15-May-2018, 11:47 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door twilwel - 16-May-2018, 12:07 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Coen__ - 16-May-2018, 12:14 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door twilwel - 16-May-2018, 06:37 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Coen__ - 16-May-2018, 10:47 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 16-May-2018, 09:43 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 08-Jan-2021, 01:05 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 09-Jan-2021, 08:41 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 09-Jan-2021, 01:09 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ErikvanD - 09-Jan-2021, 10:21 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 09-Jan-2021, 11:09 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 09-Jan-2021, 11:14 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 09-Jan-2021, 01:03 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 10-Jan-2021, 04:11 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Jurrien - 10-Jan-2021, 12:58 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 10-Jan-2021, 01:58 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Jurrien - 10-Jan-2021, 02:38 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 10-Jan-2021, 03:36 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 10-Jan-2021, 04:13 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 10-Jan-2021, 05:51 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Piet K - 11-Jan-2021, 10:12 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ErikvanD - 10-Jan-2021, 06:40 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 10-Jan-2021, 07:58 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 10-Jan-2021, 08:34 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 10-Jan-2021, 08:37 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Lopopodium - 10-Jan-2021, 09:48 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 11-Jan-2021, 07:25 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 11-Jan-2021, 10:40 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 11-Jan-2021, 11:23 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 11-Jan-2021, 03:24 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 11-Jan-2021, 05:34 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 12-Jan-2021, 07:23 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Ssas DFXL - 11-Jan-2021, 07:27 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 11-Jan-2021, 09:26 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 11-Jan-2021, 09:45 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 11-Jan-2021, 11:37 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 12-Jan-2021, 12:27 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 12-Jan-2021, 02:21 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Jeroen S - 12-Jan-2021, 11:01 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Lopopodium - 13-Jan-2021, 01:16 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Hoekie - 14-Jan-2021, 01:55 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 14-Jan-2021, 03:23 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Hoekie - 14-Jan-2021, 03:58 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 14-Jan-2021, 05:05 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 14-Jan-2021, 05:55 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 14-Jan-2021, 06:46 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 14-Jan-2021, 12:44 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 14-Jan-2021, 03:26 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 14-Jan-2021, 06:46 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 15-Jan-2021, 10:32 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 15-Jan-2021, 11:20 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Lopopodium - 14-Jan-2021, 06:55 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 14-Jan-2021, 07:16 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 14-Jan-2021, 10:25 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Hoekie - 14-Jan-2021, 07:16 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door GertBr - 14-Jan-2021, 11:27 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 15-Jan-2021, 08:14 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 15-Jan-2021, 11:26 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 15-Jan-2021, 11:40 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 15-Jan-2021, 01:06 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 15-Jan-2021, 03:00 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ErikvanD - 15-Jan-2021, 08:18 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 15-Jan-2021, 10:04 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 16-Jan-2021, 11:31 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door voodoo - 17-Jan-2021, 12:13 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Jeroen S - 16-Jan-2021, 01:14 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 17-Jan-2021, 01:54 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 17-Jan-2021, 02:25 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Jeroen S - 17-Jan-2021, 12:28 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 17-Jan-2021, 12:52 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 17-Jan-2021, 10:16 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 18-Jan-2021, 10:55 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 18-Jan-2021, 11:04 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 18-Jan-2021, 11:14 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 18-Jan-2021, 11:44 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 19-Jan-2021, 12:08 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 19-Jan-2021, 12:54 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 19-Jan-2021, 02:07 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 20-Jan-2021, 12:23 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 20-Jan-2021, 12:47 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 20-Jan-2021, 01:11 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 20-Jan-2021, 10:56 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 20-Jan-2021, 06:50 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 20-Jan-2021, 11:41 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ErikvanD - 21-Jan-2021, 07:13 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 10-Feb-2021, 03:01 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM