Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Babbelhoek
#71
Vanochtend in de stromende regen naar een afspraak 10km verderop geroeid.

Met een Gore-Tex jasje en broek was dit prima te doen.

Ik had alleen de verkeerde handschoenen aangetrokken. Wel winddicht, maar zeker niet waterdicht. Oei, toch nog koude handen dus.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 10-Apr-2017, 10:48 PM
RE: Babbelhoek - door pietermels1979 - 22-May-2017, 03:41 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 22-May-2017, 07:19 PM
RE: Babbelhoek - door Roepers - 22-May-2017, 10:48 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 23-May-2017, 06:59 AM
RE: Babbelhoek - door mavawa - 14-Sep-2017, 11:39 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 15-Sep-2017, 11:36 AM
RE: Babbelhoek - door PietV* - 15-Sep-2017, 07:48 AM
RE: Babbelhoek - door Marloes - 30-Sep-2017, 03:19 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 07-Oct-2017, 06:05 PM
RE: Babbelhoek - door mavawa - 07-Oct-2017, 07:53 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 07-Oct-2017, 10:52 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 08-Oct-2017, 07:56 AM
RE: Babbelhoek - door mavawa - 08-Oct-2017, 08:21 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 09-Oct-2017, 11:59 AM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 08-Oct-2017, 08:34 PM
RE: Babbelhoek - door mavawa - 08-Oct-2017, 09:00 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 08-Oct-2017, 09:50 PM
RE: Babbelhoek - door PietV* - 08-Oct-2017, 11:19 AM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 08-Oct-2017, 01:24 PM
RE: Babbelhoek - door mavawa - 09-Oct-2017, 08:39 PM
RE: Babbelhoek - door PietV* - 08-Oct-2017, 02:48 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 08-Oct-2017, 04:10 PM
RE: Babbelhoek - door PietV* - 08-Oct-2017, 10:14 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 08-Oct-2017, 10:44 PM
RE: Babbelhoek - door PietV* - 09-Oct-2017, 09:53 AM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 09-Oct-2017, 06:15 PM
RE: Babbelhoek - door PietV* - 09-Oct-2017, 10:09 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 09-Oct-2017, 10:36 PM
RE: Babbelhoek - door PietV* - 10-Oct-2017, 07:49 AM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 10-Oct-2017, 07:20 PM
RE: Babbelhoek - door PietV* - 10-Oct-2017, 08:18 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 10-Oct-2017, 08:28 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 19-Oct-2017, 09:12 AM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 19-Oct-2017, 11:44 AM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 19-Oct-2017, 06:19 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 19-Oct-2017, 07:38 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 19-Oct-2017, 08:22 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 19-Oct-2017, 10:07 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 19-Oct-2017, 10:28 PM
RE: Babbelhoek - door nsa1984 - 23-Oct-2017, 10:55 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 10-Nov-2017, 02:56 PM
RE: Babbelhoek - door PietV* - 10-Nov-2017, 08:56 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 10-Nov-2017, 10:08 PM
RE: Babbelhoek - door Marloes - 10-Nov-2017, 10:32 PM
RE: Babbelhoek - door PietV* - 11-Nov-2017, 12:54 AM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 11-Nov-2017, 12:43 PM
RE: Babbelhoek - door PietV* - 11-Nov-2017, 01:44 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 18-Nov-2017, 05:53 PM
RE: Babbelhoek - door -Nico- - 22-Nov-2017, 09:09 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 23-Nov-2017, 07:40 AM
RE: Babbelhoek - door -Nico- - 23-Nov-2017, 11:11 PM
RE: Babbelhoek - door -Nico- - 25-Nov-2017, 08:41 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 25-Nov-2017, 08:55 PM
RE: Babbelhoek - door ErikvanD - 25-Nov-2017, 09:58 PM
RE: Babbelhoek - door Lopopodium - 26-Nov-2017, 12:26 AM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 26-Nov-2017, 12:34 AM
RE: Babbelhoek - door Lopopodium - 26-Nov-2017, 03:20 PM
RE: Babbelhoek - door -Nico- - 26-Nov-2017, 05:59 PM
RE: Babbelhoek - door -Nico- - 02-Dec-2017, 09:34 PM
RE: Babbelhoek - door ErikvanD - 03-Dec-2017, 07:23 PM
RE: Babbelhoek - door -Nico- - 03-Dec-2017, 10:55 PM
RE: Babbelhoek - door -Nico- - 06-Jan-2018, 09:50 PM
RE: Babbelhoek - door -Nico- - 11-Jan-2018, 09:43 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 11-Jan-2018, 10:00 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 27-Jan-2018, 01:19 PM
RE: Babbelhoek - door Lopopodium - 28-Jan-2018, 01:07 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 28-Jan-2018, 04:28 PM
RE: Babbelhoek - door Lopopodium - 28-Jan-2018, 05:53 PM
RE: Babbelhoek - door Coen__ - 29-Jan-2018, 07:30 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 02-Feb-2018, 03:10 PM
RE: Babbelhoek - door -Nico- - 10-Feb-2018, 02:17 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 13-Mar-2018, 08:00 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 16-Apr-2018, 12:21 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 16-Apr-2018, 06:50 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 16-Apr-2018, 10:14 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 17-Apr-2018, 04:29 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 17-Apr-2018, 05:53 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 17-Apr-2018, 09:56 PM
RE: Babbelhoek - door Rowing Erwin - 03-Aug-2018, 08:34 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 03-Aug-2018, 08:56 PM
RE: Babbelhoek - door Rowing Erwin - 03-Aug-2018, 09:01 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 03-Aug-2018, 10:31 PM
RE: Babbelhoek - door Rowing Erwin - 04-Aug-2018, 12:21 AM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 31-Aug-2018, 08:34 PM
RE: Babbelhoek - door Marloes - 01-Sep-2018, 08:17 AM
RE: Babbelhoek - door ErikvanD - 31-Aug-2018, 09:01 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 31-Aug-2018, 09:44 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 31-Aug-2018, 10:20 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 01-Sep-2018, 08:49 PM
RE: Babbelhoek - door Rowing Erwin - 01-Sep-2018, 10:52 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 02-Sep-2018, 07:14 PM
RE: Babbelhoek - door Fietsbennie - 02-Sep-2018, 08:37 PM
RE: Babbelhoek - door Rowing Erwin - 02-Sep-2018, 10:31 PM
RE: Babbelhoek - door Fietsbennie - 03-Sep-2018, 04:43 PM
RE: Babbelhoek - door Rowing Erwin - 04-Sep-2018, 12:16 AM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 02-Sep-2018, 03:57 PM
RE: Babbelhoek - door Lopopodium - 02-Sep-2018, 10:35 PM
RE: Babbelhoek - door Marnix - 04-Sep-2018, 12:01 PM
RE: Babbelhoek - door Rowing Erwin - 04-Sep-2018, 09:34 PM
RE: Babbelhoek - door Marnix - 04-Sep-2018, 10:26 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 06-Sep-2018, 07:46 PM
RE: Babbelhoek - door Lopopodium - 06-Sep-2018, 07:48 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2018, 08:53 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 06-Sep-2018, 09:29 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 09-Sep-2018, 02:49 PM
RE: Babbelhoek - door ZoefZoef - 07-Sep-2018, 12:04 AM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 07-Sep-2018, 06:53 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 07-Sep-2018, 12:28 PM
RE: Babbelhoek - door ZoefZoef - 07-Sep-2018, 04:33 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 09-Sep-2018, 03:39 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 28-Nov-2018, 07:48 AM
RE: Babbelhoek - door Roepers - 28-Nov-2018, 08:15 AM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 28-Nov-2018, 08:53 PM
RE: Babbelhoek - door GertBr - 28-Nov-2018, 09:02 AM
RE: Babbelhoek - door ErikvanD - 28-Nov-2018, 10:34 AM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 19-Jan-2019, 05:31 PM
RE: Babbelhoek - door ErikvanD - 19-Jan-2019, 07:50 PM
RE: Babbelhoek - door Roepers - 19-Jan-2019, 08:12 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 20-Jan-2019, 04:57 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 12-Feb-2019, 10:00 PM
RE: Babbelhoek - door ErikvanD - 12-Feb-2019, 10:10 PM
RE: Babbelhoek - door Roepers - 12-Feb-2019, 10:19 PM
RE: Babbelhoek - door Lopopodium - 12-Feb-2019, 10:34 PM
RE: Babbelhoek - door ErikvanD - 12-Feb-2019, 10:39 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 12-Feb-2019, 11:10 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 13-Feb-2019, 07:34 AM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 19-Feb-2019, 11:21 AM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 19-Apr-2019, 10:18 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 22-May-2019, 09:46 PM
RE: Babbelhoek - door Roef Veerman - 23-May-2019, 12:19 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 23-May-2019, 12:47 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 23-May-2019, 10:58 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 30-Jul-2019, 02:01 PM
RE: Babbelhoek - door ErikvanD - 30-Jul-2019, 06:11 PM
RE: Babbelhoek - door Johan. - 30-Jul-2019, 09:41 PM
RE: Babbelhoek - door Fietsbennie - 31-Jul-2019, 07:10 AM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 01-Sep-2019, 02:15 PM
RE: Babbelhoek - door Fietsbennie - 01-Sep-2019, 04:10 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 01-Sep-2019, 05:47 PM
RE: Babbelhoek - door ErikvanD - 01-Sep-2019, 06:34 PM
RE: Babbelhoek - door GertBr - 01-Sep-2019, 09:06 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 20-Sep-2019, 01:50 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 01-May-2020, 11:28 AM
RE: Babbelhoek - door GertBr - 01-May-2020, 12:16 PM
RE: Babbelhoek - door ErikvanD - 01-May-2020, 01:52 PM
RE: Babbelhoek - door Roepers - 01-May-2020, 02:43 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 20-Jul-2020, 06:25 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 22-Nov-2020, 06:46 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 20-Dec-2020, 06:16 PM
RE: Babbelhoek - door ZoefZoef - 27-Feb-2021, 12:01 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 27-Feb-2021, 02:01 PM
RE: Babbelhoek - door ZoefZoef - 27-Feb-2021, 10:26 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 10-Apr-2022, 05:12 PM
RE: Babbelhoek - door PietV* - 11-Apr-2022, 03:28 PM
RE: Babbelhoek - door ZoefZoef - 17-Apr-2022, 05:20 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 17-Apr-2022, 05:43 PM
RE: Babbelhoek - door ZoefZoef - 17-Apr-2022, 07:25 PM
RE: Babbelhoek - door Lopopodium - 17-Apr-2022, 08:19 PM
RE: Babbelhoek - door Frutsel - 17-Apr-2022, 09:58 PM
RE: Babbelhoek - door ZoefZoef - 17-Apr-2022, 09:23 PM
RE: Babbelhoek - door ZoefZoef - 18-Apr-2022, 10:56 PM
RE: Babbelhoek - door Lopopodium - 18-Apr-2022, 11:09 PM
RE: Babbelhoek - door Wim -de roetsende - 19-Apr-2022, 06:22 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM