Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welke kettingbladen en waarom?
#28
(26-May-2023, 10:07 PM)Hardloper schreef: Wanneer ik hem ophaal, dan moet gewoon die MD erop zitten. Wil niet nog een keer in korte tijd terug moeten. Daar is de afstand echt te groot voor. Mijn benen zijn nog echt niet gewend om veel te trappen. Zal vast wel komen.

Ik stond bijna 1 jaar op de wachtlijst... Ik ga graag nu al fietsen en rijd dan nog een keer op en neer. Lang geleden dat ik 200km heb gedaan Rolleyes . 

Maar Theo van Andel zei dat het nog 1-2 maanden kon duren. Als jouw bestelling later komt heb je goede kans dat ie compleet wordt afgeleverd. Kwestie van goed afspreken.
Groeten, Theo
- - ‐ - - - - - - - - - - - - -
Challenge Cirrus, Flevo Alleweder A2, Challenge Hurricane, Nazca Gaucho >>> Velomobiel.nl Quatrevelo
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Welke kettingbladen en waarom? - door Wim -de roetsende - 19-Mar-2023, 08:02 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 19-Mar-2023, 09:02 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door TimSch - 19-Mar-2023, 10:43 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Bart Verbeek - 20-Mar-2023, 01:28 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 20-Mar-2023, 01:39 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Bart Verbeek - 20-Mar-2023, 01:40 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door sjefke - 20-Mar-2023, 09:38 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Bart Verbeek - 20-Mar-2023, 09:43 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door sjefke - 20-Mar-2023, 09:53 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Theo Mol - 20-Mar-2023, 10:17 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 20-Mar-2023, 12:56 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Jeroen S - 23-May-2023, 08:35 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door twilwel - 25-May-2023, 05:47 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door ThijsR - 25-May-2023, 07:57 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 26-May-2023, 11:55 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door twilwel - 26-May-2023, 01:35 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 26-May-2023, 02:49 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door twilwel - 26-May-2023, 11:57 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door ThijsR - 26-May-2023, 03:19 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 26-May-2023, 04:42 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door twilwel - 26-May-2023, 06:54 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 26-May-2023, 06:56 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 26-May-2023, 07:42 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 26-May-2023, 07:46 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door datakneder - 26-May-2023, 08:32 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door TheodeG - 26-May-2023, 08:58 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 26-May-2023, 10:07 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door TheodeG - 26-May-2023, 10:20 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Jeroen S - 27-May-2023, 11:53 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 27-May-2023, 01:41 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 27-May-2023, 04:39 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Tegelfanaat - 04-Jun-2023, 09:07 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 04-Jun-2023, 09:44 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM