Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lucht
#22
(04-May-2023, 08:50 AM)melle z schreef: Hoe vaak zou een order uit slechts één bitje bestaan?
Heb net eens even gekeken... één bitje, een paar boortjes - het komt best vaak voor Big Grin Als ik een snelle gok op basis van één dag moet maken past 3-4% van de orders in een envelop, bij een bedrijf dat ook regelmatig spullen levert die per 3 stuks op een vrachtwagen gaan. 

(04-May-2023, 08:50 AM)melle z schreef: Dit soort bedrijven heeft waarschijnlijk niet eens een contract voor briefpost. Als je zulke grote volumes verstuurt is het goedkoper om die enkele order die in een envelop past ook gewoon in een doos te mikken, dan ervoor van je standaard proces af te wijken.
Als je het mij vraagt is dat een ouderwetse manier van denken. Zoals ik bedrijfsvoering zou willen doen is het efficienter als het minder uitstoot veroorzaakt en financieel uit kan.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Lucht - door Bart Verbeek - 02-May-2023, 07:49 PM
RE: Lucht - door Tom Fekkes - 02-May-2023, 07:57 PM
RE: Lucht - door 365cycle - 02-May-2023, 08:56 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 02-May-2023, 09:15 PM
RE: Lucht - door Frutsel - 03-May-2023, 11:13 AM
RE: Lucht - door Hardloper - 03-May-2023, 09:48 AM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 03-May-2023, 09:57 AM
RE: Lucht - door 365cycle - 03-May-2023, 10:08 AM
RE: Lucht - door Willeke_IGKT - 03-May-2023, 12:10 PM
RE: Lucht - door melle z - 03-May-2023, 06:07 PM
RE: Lucht - door Tom Fekkes - 03-May-2023, 06:21 PM
RE: Lucht - door Willeke_IGKT - 03-May-2023, 10:13 PM
RE: Lucht - door melle z - 03-May-2023, 06:41 PM
RE: Lucht - door Tom Fekkes - 03-May-2023, 07:21 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 03-May-2023, 07:08 PM
RE: Lucht - door melle z - 03-May-2023, 07:51 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 03-May-2023, 10:29 PM
RE: Lucht - door 365cycle - 03-May-2023, 10:43 PM
RE: Lucht - door Roepers - 04-May-2023, 08:03 AM
RE: Lucht - door TvWijk - 04-May-2023, 08:05 AM
RE: Lucht - door melle z - 04-May-2023, 08:50 AM
RE: Lucht - door 365cycle - 04-May-2023, 12:45 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 04-May-2023, 02:12 PM
RE: Lucht - door Bob Hagendijk - 04-May-2023, 02:32 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 04-May-2023, 03:09 PM
RE: Lucht - door 365cycle - 04-May-2023, 03:29 PM
RE: Lucht - door Niels van der Wal - 04-May-2023, 03:58 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 04-May-2023, 05:12 PM
RE: Lucht - door 365cycle - 04-May-2023, 06:51 PM
RE: Lucht - door melle z - 04-May-2023, 02:29 PM
RE: Lucht - door Hardloper - 05-May-2023, 03:21 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 09-May-2023, 10:57 AM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 29-May-2023, 10:49 AM
RE: Lucht - door Bob Hagendijk - 28-Jun-2023, 09:20 PM
RE: Lucht - door melle z - 29-Jun-2023, 11:09 AM
RE: Lucht - door Bob Hagendijk - 29-Jun-2023, 06:12 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 30-Jun-2023, 01:09 AM
RE: Lucht - door 365cycle - 30-Jun-2023, 01:58 AM
RE: Lucht - door Hardloper - 30-Jun-2023, 08:49 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM