Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lucht
#21
(03-May-2023, 10:13 PM)Willeke_IGKT schreef: pakket post is (bij ons in iedergeval) gebaseerd op aantallen en gewicht, niet op eenheidsmaten.
Hoeveel pakketten versturen jullie per dag?

(03-May-2023, 10:13 PM)Willeke_IGKT schreef: En brievenbus post kan vaak goedkoper dan pakket post, afhankelijk van de contracten.
Hoe meer je verstuurd, hoe precieser de berekeningen zijn en hoe beter je 'op maat' kan inpakken en versturen.
Hoe vaak zou een order uit slechts één bitje bestaan? Dit soort bedrijven heeft waarschijnlijk niet eens een contract voor briefpost. Als je zulke grote volumes verstuurt is het goedkoper om die enkele order die in een envelop past ook gewoon in een doos te mikken, dan ervoor van je standaard proces af te wijken.
Optima Stinger | 2x Dries Baron
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Lucht - door Bart Verbeek - 02-May-2023, 07:49 PM
RE: Lucht - door Tom Fekkes - 02-May-2023, 07:57 PM
RE: Lucht - door 365cycle - 02-May-2023, 08:56 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 02-May-2023, 09:15 PM
RE: Lucht - door Frutsel - 03-May-2023, 11:13 AM
RE: Lucht - door Hardloper - 03-May-2023, 09:48 AM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 03-May-2023, 09:57 AM
RE: Lucht - door 365cycle - 03-May-2023, 10:08 AM
RE: Lucht - door Willeke_IGKT - 03-May-2023, 12:10 PM
RE: Lucht - door melle z - 03-May-2023, 06:07 PM
RE: Lucht - door Tom Fekkes - 03-May-2023, 06:21 PM
RE: Lucht - door Willeke_IGKT - 03-May-2023, 10:13 PM
RE: Lucht - door melle z - 03-May-2023, 06:41 PM
RE: Lucht - door Tom Fekkes - 03-May-2023, 07:21 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 03-May-2023, 07:08 PM
RE: Lucht - door melle z - 03-May-2023, 07:51 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 03-May-2023, 10:29 PM
RE: Lucht - door 365cycle - 03-May-2023, 10:43 PM
RE: Lucht - door Roepers - 04-May-2023, 08:03 AM
RE: Lucht - door TvWijk - 04-May-2023, 08:05 AM
RE: Lucht - door melle z - 04-May-2023, 08:50 AM
RE: Lucht - door 365cycle - 04-May-2023, 12:45 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 04-May-2023, 02:12 PM
RE: Lucht - door Bob Hagendijk - 04-May-2023, 02:32 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 04-May-2023, 03:09 PM
RE: Lucht - door 365cycle - 04-May-2023, 03:29 PM
RE: Lucht - door Niels van der Wal - 04-May-2023, 03:58 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 04-May-2023, 05:12 PM
RE: Lucht - door 365cycle - 04-May-2023, 06:51 PM
RE: Lucht - door melle z - 04-May-2023, 02:29 PM
RE: Lucht - door Hardloper - 05-May-2023, 03:21 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 09-May-2023, 10:57 AM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 29-May-2023, 10:49 AM
RE: Lucht - door Bob Hagendijk - 28-Jun-2023, 09:20 PM
RE: Lucht - door melle z - 29-Jun-2023, 11:09 AM
RE: Lucht - door Bob Hagendijk - 29-Jun-2023, 06:12 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 30-Jun-2023, 01:09 AM
RE: Lucht - door 365cycle - 30-Jun-2023, 01:58 AM
RE: Lucht - door Hardloper - 30-Jun-2023, 08:49 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM