Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lucht
#15
Ik heb toevallig in een vorig leven als chauffeur bij de post heel wat rolcontainers met pakketten bij ToolMax opgehaald toen ze net begonnen waren (we hebben het over ruim 15 jaar geleden). In die tijd hadden ze nog maar zo'n twee tot vier rolcontainers per dag, maar binnen de kortste keren kregen wij het niet meer in onze Sprinters gestouwd (capaciteit: zes rolcontainers) en werd het met een vrachtwagen opgehaald. In die tijd hadden ze nog geen gestandaardiseerde dozen, maar ze waren wel één van de weinige klanten die rolcontainers zo konden laden dat niet alles eruit lazerde/ wij ze opnieuw in moesten pakken.
Optima Stinger | 2x Dries Baron
Antwoord }
Bedankt door: Fietsbennie , Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
Lucht - door Bart Verbeek - 02-May-2023, 07:49 PM
RE: Lucht - door Tom Fekkes - 02-May-2023, 07:57 PM
RE: Lucht - door 365cycle - 02-May-2023, 08:56 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 02-May-2023, 09:15 PM
RE: Lucht - door Frutsel - 03-May-2023, 11:13 AM
RE: Lucht - door Hardloper - 03-May-2023, 09:48 AM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 03-May-2023, 09:57 AM
RE: Lucht - door 365cycle - 03-May-2023, 10:08 AM
RE: Lucht - door Willeke_IGKT - 03-May-2023, 12:10 PM
RE: Lucht - door melle z - 03-May-2023, 06:07 PM
RE: Lucht - door Tom Fekkes - 03-May-2023, 06:21 PM
RE: Lucht - door Willeke_IGKT - 03-May-2023, 10:13 PM
RE: Lucht - door melle z - 03-May-2023, 06:41 PM
RE: Lucht - door Tom Fekkes - 03-May-2023, 07:21 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 03-May-2023, 07:08 PM
RE: Lucht - door melle z - 03-May-2023, 07:51 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 03-May-2023, 10:29 PM
RE: Lucht - door 365cycle - 03-May-2023, 10:43 PM
RE: Lucht - door Roepers - 04-May-2023, 08:03 AM
RE: Lucht - door TvWijk - 04-May-2023, 08:05 AM
RE: Lucht - door melle z - 04-May-2023, 08:50 AM
RE: Lucht - door 365cycle - 04-May-2023, 12:45 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 04-May-2023, 02:12 PM
RE: Lucht - door Bob Hagendijk - 04-May-2023, 02:32 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 04-May-2023, 03:09 PM
RE: Lucht - door 365cycle - 04-May-2023, 03:29 PM
RE: Lucht - door Niels van der Wal - 04-May-2023, 03:58 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 04-May-2023, 05:12 PM
RE: Lucht - door 365cycle - 04-May-2023, 06:51 PM
RE: Lucht - door melle z - 04-May-2023, 02:29 PM
RE: Lucht - door Hardloper - 05-May-2023, 03:21 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 09-May-2023, 10:57 AM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 29-May-2023, 10:49 AM
RE: Lucht - door Bob Hagendijk - 28-Jun-2023, 09:20 PM
RE: Lucht - door melle z - 29-Jun-2023, 11:09 AM
RE: Lucht - door Bob Hagendijk - 29-Jun-2023, 06:12 PM
RE: Lucht - door Bart Verbeek - 30-Jun-2023, 01:09 AM
RE: Lucht - door 365cycle - 30-Jun-2023, 01:58 AM
RE: Lucht - door Hardloper - 30-Jun-2023, 08:49 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM