07-Apr-2023, 07:54 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-Apr-2023, 08:11 PM door GerDilven.)
De mannen van velomobiel.nl zijn met deze tocht begonnen. Eerst was het de Alleweder-tocht.
In een eerdere uitgave van Ligfiets& heeft Ymte Sijbrandij precies verteld hoe de tocht ooit is ontstaan. Hij legt daar ook uit dat deze tocht niet van het bestuur is.
Ik ga morgen maar eens zoeken.
In 2016 heeft Ymte nog een keer de OBT 'oude stijl' georganiseerd.
Dit was de meest succesvolle tot nu toe. Meer dan 200 rijders waren er toen.
En er was maar heel weinig georganiseerd. Gewoon simpel en zelfs gratis. Ymte heeft het toen gesponserd.
[/quote]
‐----------------------
Dan kun je de tocht hernoemen met alle eer naar de originele organisator: de YS tocht.
Klinkt Cool, Fris en origineel.
Dat moeten de ouders van Ymte ongetwijfeld ooit ook gedacht hebben. ;-)
Ik denk dat je het niet zo zwaar op moet nemen en uit zou moeten gaan vanuit de beste intenties van de vereniging/ bestuur.
Leg de vraag gewoon bij het bestuur.
In een eerdere uitgave van Ligfiets& heeft Ymte Sijbrandij precies verteld hoe de tocht ooit is ontstaan. Hij legt daar ook uit dat deze tocht niet van het bestuur is.
Ik ga morgen maar eens zoeken.
In 2016 heeft Ymte nog een keer de OBT 'oude stijl' georganiseerd.
Dit was de meest succesvolle tot nu toe. Meer dan 200 rijders waren er toen.
En er was maar heel weinig georganiseerd. Gewoon simpel en zelfs gratis. Ymte heeft het toen gesponserd.
[/quote]
‐----------------------
Dan kun je de tocht hernoemen met alle eer naar de originele organisator: de YS tocht.
Klinkt Cool, Fris en origineel.
Dat moeten de ouders van Ymte ongetwijfeld ooit ook gedacht hebben. ;-)
Ik denk dat je het niet zo zwaar op moet nemen en uit zou moeten gaan vanuit de beste intenties van de vereniging/ bestuur.
Leg de vraag gewoon bij het bestuur.