Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kleine raadselen des levens
#7
Wat de knoppen op je monitor betreft: Die heb je over het algemeen maar 1 of 2 keer nodig. Het is dus zonde om die een prominente plek in het zicht te geven.
Kranen met optische sensors zijn ondingen, dat ben ik met je eens.
Het absoluut stomzinnigste ontwerp is echter een touchscreen in een auto waarmee je zaken moet bedienen. Als er nu 1 plek is waar je zonder te kijken de juiste knop moet kunnen vinden is het achter het stuur van een dodelijk wapen.

Kettingkasten waren bij mij ook geen lang leven beschoren, voornamelijk omdat de ketting aan ging lopen, en ik heb een hekel aan bijgeluiden tijdens het fietsen. Aan de andere kant, mijn moeder heeft me genoeg vervloekt vanwege olie/vet van de ketting op mijn broek, dus ja, eigenlijk zijn ze wel nuttig Smile
Antwoord }


Berichten in dit topic
Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 31-Mar-2023, 10:09 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Roepers - 31-Mar-2023, 10:18 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 31-Mar-2023, 10:22 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Lopopodium - 31-Mar-2023, 10:22 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 01-Apr-2023, 12:22 AM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 01-Apr-2023, 08:50 AM
RE: Kleine raadselen des levens - door Frutsel - 01-Apr-2023, 07:19 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door melle z - 01-Apr-2023, 09:09 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door 365cycle - 02-Apr-2023, 02:28 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door melle z - 02-Apr-2023, 08:16 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 25-Apr-2023, 04:53 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Frutsel - 25-Apr-2023, 05:11 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 25-Apr-2023, 05:30 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Wim -de roetsende - 25-Jun-2023, 06:32 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Bart Verbeek - 25-Jun-2023, 07:57 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door 365cycle - 25-Jun-2023, 09:52 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Roepers - 25-Jun-2023, 07:04 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door melle z - 25-Jun-2023, 08:12 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Josligfiets - 25-Jun-2023, 08:36 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door sjefke - 26-Jun-2023, 10:47 AM
RE: Kleine raadselen des levens - door datakneder - 26-Jun-2023, 11:13 AM
RE: Kleine raadselen des levens - door Tom Fekkes - 25-Jun-2023, 08:42 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door melle z - 25-Jun-2023, 08:55 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Tom Fekkes - 25-Jun-2023, 09:49 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Tom Fekkes - 25-Jun-2023, 09:53 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Wim -de roetsende - 25-Jun-2023, 10:01 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Roepers - 26-Jun-2023, 01:24 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Fietsbennie - 26-Jun-2023, 05:00 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Wim -de roetsende - 26-Jun-2023, 06:53 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Tom Fekkes - 26-Jun-2023, 08:13 PM
RE: Kleine raadselen des levens - door Hardloper - 26-Jun-2023, 08:13 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM