Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welke kettingbladen en waarom?
#1
Ik rijd met 33T/53T kettingbladen. Ik heb een 559 achterwiel.


33T omdat ik dan nog redelijkerwijs de Holterberg kan beklimmen. Gisteren lukte het net vanuit de Diepe Hel.

53T omdat ik dan sowieso tot 75km/u kan meetrappen. Gisteren ging ik 78km/u.


Waar rijden jullie meer rond (of ovaal) en waarom?
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
Welke kettingbladen en waarom? - door Wim -de roetsende - 19-Mar-2023, 08:02 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 19-Mar-2023, 09:02 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door TimSch - 19-Mar-2023, 10:43 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Bart Verbeek - 20-Mar-2023, 01:28 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 20-Mar-2023, 01:39 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Bart Verbeek - 20-Mar-2023, 01:40 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door sjefke - 20-Mar-2023, 09:38 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Bart Verbeek - 20-Mar-2023, 09:43 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door sjefke - 20-Mar-2023, 09:53 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Theo Mol - 20-Mar-2023, 10:17 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 20-Mar-2023, 12:56 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Jeroen S - 23-May-2023, 08:35 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door twilwel - 25-May-2023, 05:47 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door ThijsR - 25-May-2023, 07:57 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 26-May-2023, 11:55 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door twilwel - 26-May-2023, 01:35 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 26-May-2023, 02:49 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door twilwel - 26-May-2023, 11:57 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door ThijsR - 26-May-2023, 03:19 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 26-May-2023, 04:42 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door twilwel - 26-May-2023, 06:54 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 26-May-2023, 06:56 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 26-May-2023, 07:42 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 26-May-2023, 07:46 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door datakneder - 26-May-2023, 08:32 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door TheodeG - 26-May-2023, 08:58 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 26-May-2023, 10:07 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door TheodeG - 26-May-2023, 10:20 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Jeroen S - 27-May-2023, 11:53 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 27-May-2023, 01:41 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 27-May-2023, 04:39 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Tegelfanaat - 04-Jun-2023, 09:07 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 04-Jun-2023, 09:44 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM