Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FlooW zit/ligfiets
#14
(07-Feb-2023, 08:13 PM)PlantageBohémien schreef:
(07-Feb-2023, 07:14 PM)sjefke schreef:
(07-Feb-2023, 02:02 PM)PlantageBohémien schreef:
(07-Feb-2023, 12:07 PM)sjefke schreef:
(07-Feb-2023, 11:56 AM)365cycle schreef: Volgens mij betreft dat de nieuwe rondweg. Even hopen dat het gepaard gaat met het weren van autoverkeer uit de binnenstad (wat oorspronkelijk wel één van de motivaties was), maar als je het mij vraagt is dit voor mensen die in Leiden willen zijn een goede ontwikkeling.

leiden is bezig om de binnenstad autoluw en fietsvriendelijk te maken.
er komt een nieuwe route buiten de stad om de a44 en a4 met elkaar te verbinden.
tevens onsluiting nieuw te bouwen wijk op voormalig vliegveld valkenburg.
Alles goed en wel, maar het gaat toch weer gepaard met in beslag nemen van een stuk weiland en tuinbouw grond, weer minder natuur.

die natuur rondom voormalig vliegveld valkenburg stelde al niet zoveel voor dankzij allerlei lozingen van chemicalien in het verleden op en door het voormalid vliegveld.
de grond voor een deel verpacht aan een melkveebedrijf
de tuinbouw grond was ook niet bepaald biologisch dynamisch.
verbinding A44/A4 voor een groot deel onder de grond.
Onder de grond is  een goed idee, vraag is wat gaat men boven de tunnel doen, voorstel ; een oefen parcours voor ligfietsers ?

ik ben bang dat die planning al is geregeld

op en rond het voor automobielen afgesloten pieterskerkplein kun je leuk met je ligfiets oefenen.
groet sjef
Antwoord }


Berichten in dit topic
FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 05-Jan-2023, 09:36 PM
RE: FlooW zit/ligfiets - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2023, 09:24 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 06-Jan-2023, 10:14 AM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door 365cycle - 07-Feb-2023, 11:56 AM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door sjefke - 07-Feb-2023, 12:07 PM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door 365cycle - 07-Feb-2023, 03:26 PM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door Bob Hagendijk - 07-Feb-2023, 04:48 PM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door 365cycle - 07-Feb-2023, 05:09 PM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door sjefke - 07-Feb-2023, 07:14 PM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door sjefke - 08-Feb-2023, 12:06 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door Lopopodium - 08-Feb-2023, 12:17 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door sjefke - 08-Feb-2023, 10:29 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 11-Feb-2023, 04:18 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 19-Feb-2023, 08:58 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 25-Oct-2025, 09:16 PM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 11-Dec-2025, 03:12 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door Jeroen S - 11-Dec-2025, 08:42 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 11-Dec-2025, 08:07 PM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 22-Feb-2026, 05:54 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM