24-Jan-2023, 09:18 PM
Windgeruis en noise cancelling zijn absoluut geen vrienden helaas. Ik heb zowel ervaring met oortjes als over ear headphones en het is een crime, eigenlijk niet fatsoenlijk naar te luisteren. En nee, ik gebruik geen goedkope Action spullen, het zijn B&O oortjes en een Bose koptelefoon.
Ik heb wel voor de speed pedelec destijds een soort windgeleiders aan de bandjes van mijn helm gemaakt die de meeste wind om m'n oren heen geleidde. Dat maakte best veel verschil.
Waar vooral de Bose trouwens in excelleert is het lawaai van de VM onder de racekap dempen. Dat is echt een verademing: muziek/podcast/luisterboek op niet te hard volume aan is heerlijk op de lange stukken.
Ik heb wel voor de speed pedelec destijds een soort windgeleiders aan de bandjes van mijn helm gemaakt die de meeste wind om m'n oren heen geleidde. Dat maakte best veel verschil.
Waar vooral de Bose trouwens in excelleert is het lawaai van de VM onder de racekap dempen. Dat is echt een verademing: muziek/podcast/luisterboek op niet te hard volume aan is heerlijk op de lange stukken.
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt