Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NL Fietsland
#21
(08-Jan-2023, 07:30 PM)Bart Verbeek schreef: Een paar Marker Wadden.

In militaire dienst had ik maat 44,5. Sindsdien zijn mijn voeten blijven doorgroeien. Toentertijd liep ik vaak op blote voeten op de Kaloot, om te zoeken naar granaat en haaientanden. De Kaloot is een strandje naast de kerncentrale in Borssele. Geen idee of dat er wat mee te maken heeft.

Dan zou ik maat 60 moeten hebben; heb daar vele jaren al wind- en kitesurfende boven en in het water gehangen.
In de winter was het voor de uitlaat heerlijk warm Confused

Grappig, uiteindelijk komt dit topic terug in de buurt van waar de foto genomen is Rolleyes
Antwoord }


Berichten in dit topic
NL Fietsland - door Hoekie - 05-Jan-2023, 07:41 PM
RE: NL Fietsland - door Wim -de roetsende - 05-Jan-2023, 07:51 PM
RE: NL Fietsland - door Frutsel - 05-Jan-2023, 07:53 PM
RE: NL Fietsland - door Hoekie - 05-Jan-2023, 08:08 PM
RE: NL Fietsland - door 365cycle - 05-Jan-2023, 08:24 PM
RE: NL Fietsland - door Bart Verbeek - 05-Jan-2023, 08:47 PM
RE: NL Fietsland - door Niels van der Wal - 05-Jan-2023, 08:57 PM
RE: NL Fietsland - door Bacchus - 05-Jan-2023, 10:53 PM
RE: NL Fietsland - door Bart Verbeek - 05-Jan-2023, 11:32 PM
RE: NL Fietsland - door Willeke_IGKT - 05-Jan-2023, 11:41 PM
RE: NL Fietsland - door Hoekie - 06-Jan-2023, 12:01 AM
RE: NL Fietsland - door Jeroen S - 07-Jan-2023, 12:26 PM
RE: NL Fietsland - door 365cycle - 07-Jan-2023, 06:02 PM
RE: NL Fietsland - door Martin van Mourik - 08-Jan-2023, 11:49 AM
RE: NL Fietsland - door Bart Verbeek - 08-Jan-2023, 12:55 PM
RE: NL Fietsland - door Bacchus - 08-Jan-2023, 01:17 PM
RE: NL Fietsland - door Bacchus - 08-Jan-2023, 12:28 PM
RE: NL Fietsland - door Fietsbennie - 08-Jan-2023, 02:54 PM
RE: NL Fietsland - door Bart Verbeek - 08-Jan-2023, 07:30 PM
RE: NL Fietsland - door 365cycle - 08-Jan-2023, 03:55 PM
RE: NL Fietsland - door Hoekie - 08-Jan-2023, 10:42 PM
RE: NL Fietsland - door Bart Verbeek - 13-Jan-2023, 12:06 PM
RE: NL Fietsland - door Willeke_IGKT - 13-Jan-2023, 12:14 PM
RE: NL Fietsland - door Bart Verbeek - 13-Jan-2023, 12:19 PM
RE: NL Fietsland - door Bacchus - 13-Jan-2023, 02:09 PM
RE: NL Fietsland - door Willeke_IGKT - 13-Jan-2023, 12:28 PM
RE: NL Fietsland - door Wim -de roetsende - 13-Jan-2023, 01:34 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM