Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FlooW zit/ligfiets
#1
Vandaag heb ik een FlooW zit/ligfiets gekocht, stond te koop op Marktplaats, kwam ik toevallig tegen, stond al langer te koop maar was moeilijk te vinden.
Daar maak ik een nieuw project van, zo hier en daar heeft hij wat onderhoud nodig, en ik wil enige dingen veranderen.
Als eerste de zitpositie, ik heb een paar video's gezien, en daar zie ik dat de stoel erg hoog gemonteerd is, ik wil de stoel lager monteren, daar zal ik enige aanpassingen moeten doen, en de motor en de trapas kan ook nog wel iets hoger, zodat het meer een ligfiets wordt.
En dan de motoren, ik denk dat ik er een 350 watt Panasonic motor in zet met een 500 watt 48 v motor achter de versnellingsnaaf, die motor had ik hier al een paar jaar liggen, maar daar kon ik geen passende controller bij vinden, daar heb ik nu een oplossing voor, dan heb ik hetzelfde systeem als op de chopper.
Dan natuurlijk accu's, er zijn 2 accu's bij maar die zijn al wat ouder, en het kan ook zijn dat die alleen werken met de bestaande motor.
Dit kansje wilde ik niet laten lopen, het project met de trike is bijna klaar, moet nog wat onderdelen bestellen en dan wil ik eerst een paar proefritten maken, daarna kom ik waarschijnlijk toch nog wat dingetjes tegen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Lig-hen , 365cycle


Berichten in dit topic
FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 05-Jan-2023, 09:36 PM
RE: FlooW zit/ligfiets - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2023, 09:24 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 06-Jan-2023, 10:14 AM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door 365cycle - 07-Feb-2023, 11:56 AM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door sjefke - 07-Feb-2023, 12:07 PM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door 365cycle - 07-Feb-2023, 03:26 PM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door Bob Hagendijk - 07-Feb-2023, 04:48 PM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door 365cycle - 07-Feb-2023, 05:09 PM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door sjefke - 07-Feb-2023, 07:14 PM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door sjefke - 08-Feb-2023, 12:06 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door Lopopodium - 08-Feb-2023, 12:17 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door sjefke - 08-Feb-2023, 10:29 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 11-Feb-2023, 04:18 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 19-Feb-2023, 08:58 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 25-Oct-2025, 09:16 PM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 11-Dec-2025, 03:12 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door Jeroen S - 11-Dec-2025, 08:42 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 11-Dec-2025, 08:07 PM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 22-Feb-2026, 05:54 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM