Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NVHPV en human+e powered
#18
Ik zat me af te vragen of je met een Whike ook welkom bent?
Met een e-bike of SP lever je nog steeds zelf kracht, alleen krijg jer er een boost bij. Op het moment dat het rijdt zonder dat je hoeft te trappen zou je niet meer onder 'human powered' vallen. (Dat lijkt me vaker te gebeuren met een Whike overigens Smile)

De vereniging is er niet bij gebaat om zo veel mogelijk mensen uit te sluiten omdat ze niet voldoen aan een puristisch beeld. (Zie ook 'No true Scotsman')
Wat andere 'human powered vehicles' aangaat: De roeiers en kanoërs hebben hun eigen fora, maar die voelen voor zover ik weet niet de brandende neiging om zich af te zetten tegen gemotoriseerde vaartuigen. (Hoewel een kano met fluistermotor natuurlijk minder goed is dan een zeilkano Big Grin)
}
Bedankt door: Hoekie , 365cycle , Jan van Ochten


Berichten in dit topic
NVHPV en human+e powered - door Hoekie - 30-Dec-2022, 10:51 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door melle z - 30-Dec-2022, 11:13 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Roepers - 30-Dec-2022, 11:46 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Hoekie - 31-Dec-2022, 12:01 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door melle z - 31-Dec-2022, 12:06 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door 365cycle - 31-Dec-2022, 03:22 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door Niels van der Wal - 31-Dec-2022, 10:19 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door gideon - 31-Dec-2022, 11:28 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door Willeke_IGKT - 31-Dec-2022, 12:42 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door melle z - 31-Dec-2022, 01:22 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Bart Verbeek - 31-Dec-2022, 01:53 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Wim -de roetsende - 31-Dec-2022, 02:01 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door ZoefZoef - 31-Dec-2022, 02:38 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Hoekie - 31-Dec-2022, 02:07 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Willeke_IGKT - 31-Dec-2022, 02:31 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Jan van Ochten - 31-Dec-2022, 04:22 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door 365cycle - 31-Dec-2022, 04:30 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Frutsel - 31-Dec-2022, 05:55 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Willeke_IGKT - 31-Dec-2022, 06:19 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Hoekie - 31-Dec-2022, 06:23 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door melle z - 31-Dec-2022, 06:28 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Jeroen S - 03-Jan-2023, 12:07 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door 365cycle - 03-Jan-2023, 12:34 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door Bart Verbeek - 03-Jan-2023, 02:28 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door 365cycle - 03-Jan-2023, 02:42 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door Bart Verbeek - 03-Jan-2023, 12:32 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door 365cycle - 03-Jan-2023, 01:45 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Hoekie - 03-Jan-2023, 02:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM