Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NVHPV en human+e powered
#11
Ik zie de tegenstelling niet. Ondersteuning vergroot mijn mogelijkheden. Mijn comfort wordt groter. Mijn actieradius wordt groter. Wat ik kan PLUS wat mijn accu's kunnen. Dat is een aanvulling en geen tegenstelling. Ik zou mij zeker aanmelden bij een forum speciaal voor e-trikes. Maar zo'n forum is er niet. Dus blijf ik maar hier, waar ik klaarblijkelijk niet erg welkom ben. Gelukkig ben ik verexcuseerd door mijn lichamelijke problemen. Zodra ik sterker ben, dan ga ik mijn Quest rijden, waardoor ik er weer bij hoor. Maar gezien de langzame vooruitgang, zou het zo maar kunnen dat ik daar ook ondersteuning in laat bouwen.
Ik heb altijd gelijk. Want als ik geen gelijk heb verander ik mijn mening.  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
}


Berichten in dit topic
NVHPV en human+e powered - door Hoekie - 30-Dec-2022, 10:51 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door melle z - 30-Dec-2022, 11:13 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Roepers - 30-Dec-2022, 11:46 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Hoekie - 31-Dec-2022, 12:01 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door melle z - 31-Dec-2022, 12:06 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door 365cycle - 31-Dec-2022, 03:22 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door Niels van der Wal - 31-Dec-2022, 10:19 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door gideon - 31-Dec-2022, 11:28 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door Willeke_IGKT - 31-Dec-2022, 12:42 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door melle z - 31-Dec-2022, 01:22 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Bart Verbeek - 31-Dec-2022, 01:53 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Wim -de roetsende - 31-Dec-2022, 02:01 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door ZoefZoef - 31-Dec-2022, 02:38 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Hoekie - 31-Dec-2022, 02:07 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Willeke_IGKT - 31-Dec-2022, 02:31 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Jan van Ochten - 31-Dec-2022, 04:22 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door 365cycle - 31-Dec-2022, 04:30 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Frutsel - 31-Dec-2022, 05:55 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Willeke_IGKT - 31-Dec-2022, 06:19 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Hoekie - 31-Dec-2022, 06:23 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door melle z - 31-Dec-2022, 06:28 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Jeroen S - 03-Jan-2023, 12:07 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door 365cycle - 03-Jan-2023, 12:34 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door Bart Verbeek - 03-Jan-2023, 02:28 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door 365cycle - 03-Jan-2023, 02:42 AM
RE: NVHPV en human+e powered - door Bart Verbeek - 03-Jan-2023, 12:32 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door 365cycle - 03-Jan-2023, 01:45 PM
RE: NVHPV en human+e powered - door Hoekie - 03-Jan-2023, 02:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM