Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst)
#59
(30-Dec-2022, 10:42 PM)ZoefZoef schreef:
(30-Dec-2022, 06:32 PM)365cycle schreef: Je bekijkt de auto door de roze bril waardoor veel automobilisten 'm ook bekijken. 

Precies,

Ik kijk op de kosten die ik ga maken op dat bewuste moment. Niet naar de totaalkosten. 
Juist niet precies. Jij schrijft heel wat anders. Oftewel: je bekijkt de auto door een roze bril.
Een goedkoop brik schrijft juist af, want die zijn binnen afzienbare tijd op. Tenzij je maling hebt aan de veiligheid van jezelf en anderen uiteraard, dan kan je geluk hebben met een “schappelijke” keurmeester en een voertuig dat het min of meer blijft doen.

Benzine is niet de enige variabele kostenpost. Een auto heeft onderhoud nodig, is veel complexer dan een fiets, en tenzij je heel veel rijdt is dat een fors deel van de kosten.

Kijk voor de grap eens een paar afleveringen van AutoWeek Klokje Rond, dan krijg je een wat realistischer beeld van hoe goed een auto met geldige APK vaak is.

En wat betreft betrouwbaarheid: ik heb motoren en versnellingsbakken gereviseerd, barrels opgeknapt en in de lucht gehouden en nog veel meer. Prima als jij per se een auto wil, maar houd er nou gewoon rekening mee dat tenzij je een heel goed betaalde baan weet te pakken je auto je extra inkomen gewoon op gaat slokken. Ik ben niet voor niets van autogek naar volop fietser gegaan hè, daar zit een prima motivatie achter  Wink
Antwoord }


Berichten in dit topic
ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 26-Dec-2022, 03:36 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Jeroen S - 27-Dec-2022, 09:52 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door TvWijk - 27-Dec-2022, 10:39 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Roepers - 28-Dec-2022, 12:34 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 28-Dec-2022, 12:47 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 28-Dec-2022, 12:55 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 28-Dec-2022, 01:23 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 28-Dec-2022, 01:57 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 28-Dec-2022, 02:27 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 29-Dec-2022, 12:57 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 28-Dec-2022, 09:53 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Willeke_IGKT - 29-Dec-2022, 12:10 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 29-Dec-2022, 02:50 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door TvWijk - 29-Dec-2022, 11:49 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 30-Dec-2022, 12:13 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 30-Dec-2022, 02:34 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Bacchus - 30-Dec-2022, 09:21 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 30-Dec-2022, 11:53 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 30-Dec-2022, 02:37 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Bacchus - 30-Dec-2022, 04:47 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 30-Dec-2022, 06:32 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 30-Dec-2022, 10:42 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 31-Dec-2022, 03:03 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door melle z - 30-Dec-2022, 08:20 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Willeke_IGKT - 31-Dec-2022, 12:12 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door melle z - 31-Dec-2022, 11:23 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door melle z - 31-Dec-2022, 12:02 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 31-Dec-2022, 03:13 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Fietsbennie - 31-Dec-2022, 06:22 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door melle z - 31-Dec-2022, 03:23 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 31-Dec-2022, 04:03 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door melle z - 31-Dec-2022, 04:53 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Roepers - 31-Dec-2022, 05:22 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Hoekie - 31-Dec-2022, 06:03 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 31-Dec-2022, 07:14 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door blokdoorn - 01-Jan-2023, 06:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door vdbeemd - 26-Dec-2022, 05:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 26-Dec-2022, 05:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 26-Dec-2022, 05:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door =oNNo= - 28-Dec-2022, 10:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door =oNNo= - 28-Dec-2022, 10:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 26-Dec-2022, 07:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 26-Dec-2022, 10:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Dec-2022, 01:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-Dec-2022, 02:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Dec-2022, 10:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 27-Dec-2022, 01:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 27-Dec-2022, 08:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Dec-2022, 12:20 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM