Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst)
#55
Ik heb drie auto's, waarvan er twee rijden (nummer drie is een restauratieproject): één op UK kenteken en een oldtimer met een Nederlands nummerbord. Ik rij tussen de 2 en 4000 kilometer per jaar met die twee samen en ik doe al het onderhoud zelf. Als mijn auto's zoveel zouden kosten als in die rekenvoorbeelden had ik ze allang weggedaan, ik heb namelijk geen auto nodig (ik heb namelijk ook een stuk of 30 fietsen Big Grin ).

Ik heb trouwens nog nooit meer dan €1500 voor een auto betaald, maar ik hou mijn auto's lang en bezuinig niet op onderhoud en gebruik altijd merkonderdelen.
Optima Stinger | 2x Dries Baron
Antwoord }


Berichten in dit topic
ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 26-Dec-2022, 03:36 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Jeroen S - 27-Dec-2022, 09:52 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door TvWijk - 27-Dec-2022, 10:39 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Roepers - 28-Dec-2022, 12:34 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 28-Dec-2022, 12:47 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 28-Dec-2022, 12:55 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 28-Dec-2022, 01:23 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 28-Dec-2022, 01:57 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 28-Dec-2022, 02:27 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 29-Dec-2022, 12:57 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 28-Dec-2022, 09:53 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Willeke_IGKT - 29-Dec-2022, 12:10 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 29-Dec-2022, 02:50 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door TvWijk - 29-Dec-2022, 11:49 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 30-Dec-2022, 12:13 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 30-Dec-2022, 02:34 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Bacchus - 30-Dec-2022, 09:21 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 30-Dec-2022, 11:53 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 30-Dec-2022, 02:37 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Bacchus - 30-Dec-2022, 04:47 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 30-Dec-2022, 06:32 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 30-Dec-2022, 10:42 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 31-Dec-2022, 03:03 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door melle z - 30-Dec-2022, 08:20 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Willeke_IGKT - 31-Dec-2022, 12:12 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door melle z - 31-Dec-2022, 11:23 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door melle z - 31-Dec-2022, 12:02 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 31-Dec-2022, 03:13 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Fietsbennie - 31-Dec-2022, 06:22 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door melle z - 31-Dec-2022, 03:23 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 31-Dec-2022, 04:03 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door melle z - 31-Dec-2022, 04:53 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Roepers - 31-Dec-2022, 05:22 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Hoekie - 31-Dec-2022, 06:03 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 31-Dec-2022, 07:14 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door blokdoorn - 01-Jan-2023, 06:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door vdbeemd - 26-Dec-2022, 05:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 26-Dec-2022, 05:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 26-Dec-2022, 05:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door =oNNo= - 28-Dec-2022, 10:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door =oNNo= - 28-Dec-2022, 10:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 26-Dec-2022, 07:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 26-Dec-2022, 10:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Dec-2022, 01:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-Dec-2022, 02:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Dec-2022, 10:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 27-Dec-2022, 01:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 27-Dec-2022, 08:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Dec-2022, 12:20 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM