Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ervaringen met de Bülk
#64
(30-Dec-2022, 02:59 PM)pietandringa schreef:  Ymte heeft in mijn Milan proefgereden en toen verdween de lichtbundel grotendeels in zijn haardos. 
Lekker warm Big Grin

(30-Dec-2022, 02:26 PM)Frutsel schreef: ik vind de Bülk in het echt minder mooi dan op de foto's...
Waarschijnlijk is het een kwestie van wennen, want het heeft ook geduurd voor ik de Milan kon waarderen.
Bij mij is het ook wennen geweest. Ik vond Bülk - Milan eerst ongeveer hetzelfde als Malteser - windhond. Nu begin ik het uiterlijk van de Bülk te waarderen. Zag laatst in een filmpje van iemand het beeld van de achterste camera, waarbij ik achter rijd, maar plotseling fel accelereer en inhaal, en dan is die gedrongen snuit juist wel mooi.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 10-Oct-2022, 11:50 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2022, 06:30 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door berth9999 - 11-Oct-2022, 08:24 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 11-Oct-2022, 09:18 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door berth9999 - 11-Oct-2022, 10:47 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 11-Oct-2022, 11:37 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 11-Oct-2022, 11:44 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door mvdriel - 11-Oct-2022, 06:33 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2022, 07:17 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door berth9999 - 11-Oct-2022, 10:21 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 12-Oct-2022, 06:32 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 12-Oct-2022, 09:13 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door mvdriel - 12-Oct-2022, 11:47 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 12-Oct-2022, 02:05 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door mvdriel - 12-Oct-2022, 02:24 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 12-Oct-2022, 02:50 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door mvdriel - 12-Oct-2022, 05:59 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Bacchus - 12-Oct-2022, 09:32 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 12-Oct-2022, 10:49 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door ZoefZoef - 12-Oct-2022, 04:55 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door PietV* - 12-Oct-2022, 10:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 13-Oct-2022, 12:05 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Willeke_IGKT - 13-Oct-2022, 10:06 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 13-Oct-2022, 12:58 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 13-Oct-2022, 09:16 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 19-Oct-2022, 01:44 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Bacchus - 19-Oct-2022, 08:15 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 19-Oct-2022, 08:43 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door John70 - 25-Oct-2022, 10:36 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door berth9999 - 25-Oct-2022, 11:23 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door John70 - 25-Oct-2022, 12:33 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 25-Oct-2022, 01:36 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 25-Oct-2022, 07:58 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 26-Oct-2022, 01:30 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door mvdriel - 30-Oct-2022, 06:22 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 26-Oct-2022, 09:46 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 26-Oct-2022, 09:56 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 26-Oct-2022, 10:49 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 26-Oct-2022, 11:05 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door berth9999 - 30-Oct-2022, 09:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 31-Oct-2022, 12:31 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door berth9999 - 31-Oct-2022, 10:48 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 31-Oct-2022, 11:12 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 31-Oct-2022, 09:04 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 31-Oct-2022, 10:17 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 17-Dec-2022, 12:35 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 17-Dec-2022, 09:03 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 17-Dec-2022, 09:04 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 30-Dec-2022, 01:52 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 30-Dec-2022, 09:38 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door pietandringa - 30-Dec-2022, 09:50 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 30-Dec-2022, 10:45 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jan van Ochten - 30-Dec-2022, 10:08 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door pietandringa - 30-Dec-2022, 10:28 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door pietandringa - 30-Dec-2022, 10:55 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 30-Dec-2022, 10:59 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 30-Dec-2022, 12:04 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 30-Dec-2022, 01:11 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 30-Dec-2022, 01:22 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Willeke_IGKT - 30-Dec-2022, 02:12 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 30-Dec-2022, 02:26 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 30-Dec-2022, 02:55 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door pietandringa - 30-Dec-2022, 02:59 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 30-Dec-2022, 06:35 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 03-Jan-2023, 11:37 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Bacchus - 04-Jan-2023, 09:56 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 04-Jan-2023, 12:32 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 04-Jan-2023, 10:16 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 04-Jan-2023, 11:59 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Lig-hen - 04-Jan-2023, 01:28 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 04-Jan-2023, 03:10 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 04-Jan-2023, 08:51 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door ZoefZoef - 04-Jan-2023, 10:44 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 13-Feb-2023, 01:59 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door ZoefZoef - 13-Feb-2023, 01:11 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Victor - 13-Feb-2023, 01:33 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 13-Feb-2023, 04:15 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 19-Mar-2023, 10:40 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 20-Mar-2023, 07:26 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 20-Mar-2023, 12:58 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door SnoekL#35 - 21-Mar-2023, 09:49 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 22-Mar-2023, 11:37 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door SnoekL#35 - 06-Apr-2023, 12:13 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 06-Apr-2023, 01:21 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door ZoefZoef - 06-Apr-2023, 09:28 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 14-Apr-2023, 05:14 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 20-Apr-2023, 05:51 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 14-Apr-2023, 06:10 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 14-Apr-2023, 06:13 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 14-Apr-2023, 06:15 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 14-Apr-2023, 06:30 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door datakneder - 14-Apr-2023, 08:34 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 14-Apr-2023, 08:35 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door datakneder - 14-Apr-2023, 09:21 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 14-Apr-2023, 10:18 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door datakneder - 14-Apr-2023, 10:42 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 14-Apr-2023, 08:08 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door SnoekL#35 - 14-Apr-2023, 08:26 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 15-Apr-2023, 06:15 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 15-Apr-2023, 07:01 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 15-Apr-2023, 07:04 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 16-Apr-2023, 06:43 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 16-Apr-2023, 05:53 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 16-Apr-2023, 07:14 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 17-Apr-2023, 10:38 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 17-Apr-2023, 10:47 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 20-Apr-2023, 11:23 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 20-Apr-2023, 05:56 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 20-Apr-2023, 06:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 20-Apr-2023, 06:49 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 20-Apr-2023, 07:06 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 29-Apr-2023, 12:39 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 02-May-2023, 09:29 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door pietandringa - 03-May-2023, 09:45 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 03-May-2023, 10:02 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door pietandringa - 03-May-2023, 10:17 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 03-May-2023, 11:22 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 03-May-2023, 02:44 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 03-May-2023, 01:10 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 27-Sep-2023, 11:28 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 28-Nov-2023, 12:12 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 28-Nov-2023, 08:33 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 15-Jan-2024, 06:59 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 15-Jan-2024, 07:15 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 15-Jan-2024, 08:23 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 15-Jan-2024, 09:09 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 15-Jan-2024, 09:25 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 15-Jan-2024, 09:57 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 15-Jan-2024, 10:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 15-Jan-2024, 10:31 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 01-Jul-2024, 12:02 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 01-Jul-2024, 12:20 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door DanceRaven - 01-Jul-2024, 12:58 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 01-Jul-2024, 02:23 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 01-Jul-2024, 03:48 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 01-Jul-2024, 04:28 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 07-Aug-2024, 11:10 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 07-Aug-2024, 12:00 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 07-Aug-2024, 03:17 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Arend-Jan - 07-Aug-2024, 07:42 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 07-Aug-2024, 07:53 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 24-Sep-2024, 03:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 24-Sep-2024, 05:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 24-Sep-2024, 06:01 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 24-Sep-2024, 07:22 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 24-Sep-2024, 09:10 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door GertBr - 14-Oct-2024, 02:37 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door PieterTrapt - 14-Oct-2024, 03:14 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 14-Oct-2024, 03:57 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Boyd Maduro - 14-Oct-2024, 04:18 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 14-Oct-2024, 04:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 14-Oct-2024, 04:03 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 14-Oct-2024, 06:06 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 14-Oct-2024, 09:49 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 15-Oct-2024, 01:01 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 15-Oct-2024, 01:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 15-Oct-2024, 03:45 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 15-Oct-2024, 05:00 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door GertBr - 14-Oct-2024, 10:07 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 05-Nov-2024, 12:58 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Gideonaut - 05-Nov-2024, 02:48 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 05-Nov-2024, 03:08 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 05-Nov-2024, 03:09 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 05-Nov-2024, 03:24 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 05-Nov-2024, 03:49 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Gideonaut - 05-Nov-2024, 05:00 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 05-Nov-2024, 09:31 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 05-Nov-2024, 08:47 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 05-Nov-2024, 10:36 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 05-Nov-2024, 10:55 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 05-Nov-2024, 11:40 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Veloquest - 05-Nov-2024, 11:17 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 06-Nov-2024, 09:59 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 06-Nov-2024, 08:25 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 07-Nov-2024, 09:23 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 07-Nov-2024, 11:58 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 07-Nov-2024, 01:10 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Niels van der Wal - 07-Nov-2024, 01:54 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 08-Nov-2024, 08:51 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 08-Nov-2024, 08:54 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 08-Nov-2024, 09:42 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Willeke_IGKT - 08-Nov-2024, 11:08 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 08-Nov-2024, 12:59 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 25-Dec-2024, 01:15 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 01-Feb-2025, 06:25 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 02-Feb-2025, 11:41 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Willeke_IGKT - 02-Feb-2025, 11:56 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Alain De Maesschalck - 03-Feb-2025, 10:43 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 03-Feb-2025, 11:20 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 04-Feb-2025, 07:08 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Alain De Maesschalck - 04-Feb-2025, 02:27 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 04-Feb-2025, 08:57 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 04-Feb-2025, 10:21 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Willeke_IGKT - 04-Feb-2025, 11:08 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door LigfietsWilsum - 04-Feb-2025, 12:13 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 15-May-2025, 02:56 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 18-Jul-2025, 05:21 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 19-Jul-2025, 12:43 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 03-Aug-2025, 10:48 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 19-Mar-2026, 05:16 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 19-Mar-2026, 09:39 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM