Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst)
#28
(28-Dec-2022, 12:55 AM)365cycle schreef: Een auto moeten hebben - kijk m’n TEDx nog eens voor je vijf cijfers voor de komma uitgeeft - dat het je voor minder lukt geloof ik niet Big Grin

Ik zal 4 cijfers voor de komma uitgeven.  Meer dan 10k voor een auto zie ik vooralsnog niet zitten. En dagelijks meer dan  een uur enkele rit per velomobiel ook niet vooralsnog. 

Nee, dan maar een scootertje ofzo a 5 euro per maand verzekering. Dat is één enkele reis naar het NS station met het openbaar vervoer.

We zien het wel. Vooralsnog ben ik er nog niet helemaal uit.

Die 2000 inwoners is zo'n beetje evenveel als de Heidebuurt gok ik.  En wie ken ik daar nou eigenlijk van?   Mn jeugdvrienden  en wat dichte buren van gezicht. Plus de mensen met een hond van toen ik nog een hond had.
Antwoord }


Berichten in dit topic
ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 26-Dec-2022, 03:36 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Jeroen S - 27-Dec-2022, 09:52 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door TvWijk - 27-Dec-2022, 10:39 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Roepers - 28-Dec-2022, 12:34 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 28-Dec-2022, 12:47 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 28-Dec-2022, 12:55 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 28-Dec-2022, 01:23 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 28-Dec-2022, 01:57 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 28-Dec-2022, 02:27 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 29-Dec-2022, 12:57 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 28-Dec-2022, 09:53 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Willeke_IGKT - 29-Dec-2022, 12:10 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 29-Dec-2022, 02:50 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door TvWijk - 29-Dec-2022, 11:49 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 30-Dec-2022, 12:13 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 30-Dec-2022, 02:34 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Bacchus - 30-Dec-2022, 09:21 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 30-Dec-2022, 11:53 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 30-Dec-2022, 02:37 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Bacchus - 30-Dec-2022, 04:47 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 30-Dec-2022, 06:32 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 30-Dec-2022, 10:42 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 31-Dec-2022, 03:03 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door melle z - 30-Dec-2022, 08:20 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Willeke_IGKT - 31-Dec-2022, 12:12 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door melle z - 31-Dec-2022, 11:23 AM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door melle z - 31-Dec-2022, 12:02 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 31-Dec-2022, 03:13 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Fietsbennie - 31-Dec-2022, 06:22 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door melle z - 31-Dec-2022, 03:23 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 31-Dec-2022, 04:03 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door melle z - 31-Dec-2022, 04:53 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Roepers - 31-Dec-2022, 05:22 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Hoekie - 31-Dec-2022, 06:03 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door 365cycle - 31-Dec-2022, 07:14 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door blokdoorn - 01-Jan-2023, 06:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door vdbeemd - 26-Dec-2022, 05:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 26-Dec-2022, 05:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 26-Dec-2022, 05:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door =oNNo= - 28-Dec-2022, 10:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door =oNNo= - 28-Dec-2022, 10:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 26-Dec-2022, 07:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 26-Dec-2022, 10:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Dec-2022, 01:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-Dec-2022, 02:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Dec-2022, 10:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 27-Dec-2022, 01:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 27-Dec-2022, 08:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Dec-2022, 12:20 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM