Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nuttigheidsbeginsel
#31
(24-Dec-2022, 03:27 PM)Jeroen S schreef: Bij kunst in Flevoland moet ik altijd aan de eerste edities van Cyclevison denken, op de RDW baan. Hoe vind ik die Baan? Langs de grote weg (n302), en bij de trap rechtsaf. Welke trap, waarom een trap? Je herkent het wel als je er bent.

Ook langs de Knardijk heb ik wel es wat leuke kunst gezien. Omdat je daar in in het midden van niks rijdt maakte het op mij nog wat meer indruk.

Grappig, wij moesten bij de trap linksaf.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }


Berichten in dit topic
Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 02-Dec-2022, 07:55 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door vdbeemd - 02-Dec-2022, 01:40 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 02-Dec-2022, 02:42 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door vdbeemd - 04-Dec-2022, 09:59 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 04-Dec-2022, 10:24 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Wim -de roetsende - 02-Dec-2022, 01:53 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bob Hagendijk - 02-Dec-2022, 01:58 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Willeke_IGKT - 02-Dec-2022, 02:14 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Frutsel - 02-Dec-2022, 02:55 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Jeroen S - 03-Dec-2022, 01:15 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Lopopodium - 03-Dec-2022, 01:30 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 03-Dec-2022, 03:26 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 04-Dec-2022, 10:34 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 04-Dec-2022, 11:12 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Niels van der Wal - 05-Dec-2022, 11:22 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Lopopodium - 04-Dec-2022, 10:36 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Hoekie - 04-Dec-2022, 10:43 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door vdbeemd - 05-Dec-2022, 09:06 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 05-Dec-2022, 01:45 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 05-Dec-2022, 02:05 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bacchus - 05-Dec-2022, 02:47 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 05-Dec-2022, 02:55 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door De tovenaar - 05-Dec-2022, 03:51 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 23-Dec-2022, 11:20 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door De tovenaar - 23-Dec-2022, 11:29 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 24-Dec-2022, 12:32 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Jan van Ochten - 24-Dec-2022, 12:51 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 24-Dec-2022, 01:53 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door melle z - 24-Dec-2022, 10:54 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Jeroen S - 24-Dec-2022, 03:27 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2022, 04:10 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM