Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nuttigheidsbeginsel
#19
Allemaal heel waar.
Ik kan er nog wel 1 aan toe voegen: Je leert je omgeving beter kennen.
Maar dit valt voor Bart niet onder het begrip nut. Bij Bart geldt de volgende regel Nut = bestemming. Als je dus een rondje fietst waarbij alle doelen van Niels en deze van mij gehaald worden is het een nutteloze fietstocht. En dus overbodig, tijdverkwisting etc. Bart moet een bestemming hebben. 

Wat ik mij afvroeg is of een plek waar je even koffie drinkt een goede bestemming is? 

En omwegen maken, is dat ook nutteloos? Of een rondje waarin bovenstaande koffiestop is opgenomen, is dat ook oké?

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Jan van Ochten


Berichten in dit topic
Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 02-Dec-2022, 07:55 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door vdbeemd - 02-Dec-2022, 01:40 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 02-Dec-2022, 02:42 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door vdbeemd - 04-Dec-2022, 09:59 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 04-Dec-2022, 10:24 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Wim -de roetsende - 02-Dec-2022, 01:53 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bob Hagendijk - 02-Dec-2022, 01:58 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Willeke_IGKT - 02-Dec-2022, 02:14 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Frutsel - 02-Dec-2022, 02:55 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Jeroen S - 03-Dec-2022, 01:15 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Lopopodium - 03-Dec-2022, 01:30 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 03-Dec-2022, 03:26 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 04-Dec-2022, 10:34 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 04-Dec-2022, 11:12 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Niels van der Wal - 05-Dec-2022, 11:22 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Lopopodium - 04-Dec-2022, 10:36 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Hoekie - 04-Dec-2022, 10:43 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door vdbeemd - 05-Dec-2022, 09:06 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 05-Dec-2022, 01:45 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 05-Dec-2022, 02:05 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bacchus - 05-Dec-2022, 02:47 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 05-Dec-2022, 02:55 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door De tovenaar - 05-Dec-2022, 03:51 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 23-Dec-2022, 11:20 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door De tovenaar - 23-Dec-2022, 11:29 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 24-Dec-2022, 12:32 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Jan van Ochten - 24-Dec-2022, 12:51 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 24-Dec-2022, 01:53 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door melle z - 24-Dec-2022, 10:54 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Jeroen S - 24-Dec-2022, 03:27 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2022, 04:10 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM