Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nuttigheidsbeginsel
#17
Iemand schreef ooit dat we vooral leven om elkaar mooie verhalen te kunnen vertellen... en als ik daar over nadenk kom ik steeds weer bij die verbaasde kindergezichten als ik voorbij fiets. 
Soms hoor je zo'n jochie zelfs even met zijn moeder praten over jou, soms zie ik alleen verbazing en geef ik een knipoogje. 

Het doet me altijd denken aan het moment dat ik nog een lange baard had en in de Aldi een klein jongetje hoorde zeggen "volgens mij is dat Sinterklaas, maar dan in de zomer!". Gewoon zo'n minimens een leuk moment bezorgen maakt het leven opeens heel waardevol en doet je de verloren tijd vergeten...
AkA Jeroen - Sinner Demon 2020. In plaats van de meeste kilometers, meet ik graag de onvolprezen PlezierFactor. 
Antwoord }


Berichten in dit topic
Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 02-Dec-2022, 07:55 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door vdbeemd - 02-Dec-2022, 01:40 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 02-Dec-2022, 02:42 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door vdbeemd - 04-Dec-2022, 09:59 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 04-Dec-2022, 10:24 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Wim -de roetsende - 02-Dec-2022, 01:53 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bob Hagendijk - 02-Dec-2022, 01:58 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Willeke_IGKT - 02-Dec-2022, 02:14 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Frutsel - 02-Dec-2022, 02:55 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Jeroen S - 03-Dec-2022, 01:15 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Lopopodium - 03-Dec-2022, 01:30 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 03-Dec-2022, 03:26 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 04-Dec-2022, 10:34 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 04-Dec-2022, 11:12 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Niels van der Wal - 05-Dec-2022, 11:22 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Lopopodium - 04-Dec-2022, 10:36 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Hoekie - 04-Dec-2022, 10:43 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door vdbeemd - 05-Dec-2022, 09:06 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 05-Dec-2022, 01:45 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 05-Dec-2022, 02:05 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bacchus - 05-Dec-2022, 02:47 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 05-Dec-2022, 02:55 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door De tovenaar - 05-Dec-2022, 03:51 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 23-Dec-2022, 11:20 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door De tovenaar - 23-Dec-2022, 11:29 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 24-Dec-2022, 12:32 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Jan van Ochten - 24-Dec-2022, 12:51 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 24-Dec-2022, 01:53 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door melle z - 24-Dec-2022, 10:54 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Jeroen S - 24-Dec-2022, 03:27 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2022, 04:10 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM