Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nuttigheidsbeginsel
#8
Ik ben op zoek naar een haaks kabelklemnippeltje. Op Internet zo te vinden. 7,95 verzendkosten voor een dingetje van 80 cent? Ben heel nuttig op zoek geweest naar een fietsenmaker die het had. 4x niks. Wel een leuke fietsenzaak gevonden, die ook erg veel BMX spul had, 20 inch banden enzo, en buiten een paar geinige 70er jaren retro occasions.

Voor mij zit het nut van fietsen er vooral ook in dat ik nog eens ergens kom, nieuwe plekken en weggetjes ontdekken, maar ik merk dat het bij mij ook erg goed werkt om stress kwijt te raken, en het helpt tegen een slecht humeur.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 02-Dec-2022, 07:55 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door vdbeemd - 02-Dec-2022, 01:40 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 02-Dec-2022, 02:42 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door vdbeemd - 04-Dec-2022, 09:59 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 04-Dec-2022, 10:24 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Wim -de roetsende - 02-Dec-2022, 01:53 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bob Hagendijk - 02-Dec-2022, 01:58 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Willeke_IGKT - 02-Dec-2022, 02:14 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Frutsel - 02-Dec-2022, 02:55 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Jeroen S - 03-Dec-2022, 01:15 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Lopopodium - 03-Dec-2022, 01:30 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 03-Dec-2022, 03:26 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 04-Dec-2022, 10:34 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 04-Dec-2022, 11:12 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Niels van der Wal - 05-Dec-2022, 11:22 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Lopopodium - 04-Dec-2022, 10:36 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Hoekie - 04-Dec-2022, 10:43 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door vdbeemd - 05-Dec-2022, 09:06 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 05-Dec-2022, 01:45 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 05-Dec-2022, 02:05 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bacchus - 05-Dec-2022, 02:47 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Roepers - 05-Dec-2022, 02:55 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door De tovenaar - 05-Dec-2022, 03:51 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 23-Dec-2022, 11:20 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door De tovenaar - 23-Dec-2022, 11:29 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 24-Dec-2022, 12:32 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Jan van Ochten - 24-Dec-2022, 12:51 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Bart Verbeek - 24-Dec-2022, 01:53 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door melle z - 24-Dec-2022, 10:54 AM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Jeroen S - 24-Dec-2022, 03:27 PM
RE: Nuttigheidsbeginsel - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2022, 04:10 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM