11-Nov-2022, 06:15 PM
Gisteren naar een lezing geweest, in de avond, en het rijden ging erg lekker. 10 km in net over een half uur, wat voor mij en deze route een erg goede tijd is.
Als extratje een heel mooie maansopgang bij het begin van de rit.
Terug iets langzamer maar nog steeds lekker gereden.
Vandaag na het werk even door het duin en dit keer wel een paar hobbels meegepakt. De hoogste heeft een heel stijl stuk bij de top en ik ging tussen 2.7 km/u en 0 km/u tot ik boven was. Naar beneden is dan leuk.
Die route was 12 km ipv de 5 km die ik normaal naar huis rij. Geen snel gemiddelde maar heerlijk gereden. Het duin is mooi met veel bomen in herfts kleuren.
Als extratje een heel mooie maansopgang bij het begin van de rit.
Terug iets langzamer maar nog steeds lekker gereden.
Vandaag na het werk even door het duin en dit keer wel een paar hobbels meegepakt. De hoogste heeft een heel stijl stuk bij de top en ik ging tussen 2.7 km/u en 0 km/u tot ik boven was. Naar beneden is dan leuk.
Die route was 12 km ipv de 5 km die ik normaal naar huis rij. Geen snel gemiddelde maar heerlijk gereden. Het duin is mooi met veel bomen in herfts kleuren.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,