Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
op slot
#17
(09-Nov-2022, 08:10 PM)ZoefZoef schreef:
(09-Nov-2022, 07:37 PM)Jan van Ochten schreef:
(09-Nov-2022, 03:58 PM)ZoefZoef schreef: Als extra had ik een slot die m'n rem dichtkneep.

Daar ben ik wel nieuwsgierig  naar. Bij de bouwmarkt gekeken naar een hangslot wat over de remhendel past maar niets gevonden. Hoe heb jij dat gedaan?

Ik had deze, en dat past precies over remhendel en stuurstang
. Doordat ie meerdere standen heeft, is ie zo goed als bij elke afstelling van je rem bruikbaar.

Beugel er van boven overheen , rem dichtknjjpen, juiste positie en dan vastzetten van onderaf.

https://www.amazon.nl/dp/B085641JQ8/ref=...854000000/

Ik heb dezelfde. Wel heb ik met een slijptol de beugel wat korter gemaakt.
Antwoord }


Berichten in dit topic
op slot - door =oNNo= - 09-Nov-2022, 01:23 PM
RE: op slot - door TimSch - 09-Nov-2022, 02:19 PM
RE: op slot - door Frutsel - 09-Nov-2022, 02:19 PM
RE: op slot - door 365cycle - 09-Nov-2022, 02:30 PM
RE: op slot - door TimSch - 09-Nov-2022, 02:30 PM
RE: op slot - door Willeke_IGKT - 09-Nov-2022, 02:45 PM
RE: op slot - door Frutsel - 09-Nov-2022, 02:55 PM
RE: op slot - door 365cycle - 09-Nov-2022, 03:05 PM
RE: op slot - door 365cycle - 09-Nov-2022, 02:58 PM
RE: op slot - door =oNNo= - 09-Nov-2022, 02:59 PM
RE: op slot - door TimSch - 09-Nov-2022, 03:19 PM
RE: op slot - door =oNNo= - 15-Mar-2023, 12:56 PM
RE: op slot - door berth9999 - 09-Nov-2022, 03:42 PM
RE: op slot - door ZoefZoef - 09-Nov-2022, 03:58 PM
RE: op slot - door Jan van Ochten - 09-Nov-2022, 07:37 PM
RE: op slot - door ZoefZoef - 09-Nov-2022, 08:10 PM
RE: op slot - door Niels van der Wal - 09-Nov-2022, 10:06 PM
RE: op slot - door Fietsbennie - 09-Nov-2022, 08:12 PM
RE: op slot - door Hoekie - 09-Nov-2022, 08:46 PM
RE: op slot - door sjefke - 09-Nov-2022, 08:53 PM
RE: op slot - door Jan van Ochten - 09-Nov-2022, 09:17 PM
RE: op slot - door Willeke_IGKT - 09-Nov-2022, 09:27 PM
RE: op slot - door Bacchus - 09-Nov-2022, 09:55 PM
RE: op slot - door Hoekie - 09-Nov-2022, 10:04 PM
RE: op slot - door Bart Verbeek - 09-Oct-2023, 10:39 AM
RE: op slot - door Bacchus - 09-Oct-2023, 02:26 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM