Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
op slot
#8
Een velomobiel stelen is eigenlijk ook gewoon nog niet zo interessant. De meeste velonauten weten elkaar wel te vinden, een gestolen velomobiel is nog niet zo makkelijk verkocht. En het aantal velomobielen dat onderdelen heeft die de moeite van het stelen waard zijn is erg beperkt (het aantal velomobielen met bijvoorbeeld een Dura Ace groep of een Pinion versnellingsbak waar ik van weet is op één hand te tellen).

Betekent echter niet dat we er niet bedacht op moeten zijn; met de groei van het aantal velomobielen (wereldwijd) wordt het wereldje ook wat anoniemer, en wordt het makkelijker om een gestolen velomobiel ergens ver van waar die vandaan komt te gebruiken.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Jan van Ochten


Berichten in dit topic
op slot - door =oNNo= - 09-Nov-2022, 01:23 PM
RE: op slot - door TimSch - 09-Nov-2022, 02:19 PM
RE: op slot - door Frutsel - 09-Nov-2022, 02:19 PM
RE: op slot - door 365cycle - 09-Nov-2022, 02:30 PM
RE: op slot - door TimSch - 09-Nov-2022, 02:30 PM
RE: op slot - door Willeke_IGKT - 09-Nov-2022, 02:45 PM
RE: op slot - door Frutsel - 09-Nov-2022, 02:55 PM
RE: op slot - door 365cycle - 09-Nov-2022, 03:05 PM
RE: op slot - door 365cycle - 09-Nov-2022, 02:58 PM
RE: op slot - door =oNNo= - 09-Nov-2022, 02:59 PM
RE: op slot - door TimSch - 09-Nov-2022, 03:19 PM
RE: op slot - door =oNNo= - 15-Mar-2023, 12:56 PM
RE: op slot - door berth9999 - 09-Nov-2022, 03:42 PM
RE: op slot - door ZoefZoef - 09-Nov-2022, 03:58 PM
RE: op slot - door Jan van Ochten - 09-Nov-2022, 07:37 PM
RE: op slot - door ZoefZoef - 09-Nov-2022, 08:10 PM
RE: op slot - door Niels van der Wal - 09-Nov-2022, 10:06 PM
RE: op slot - door Fietsbennie - 09-Nov-2022, 08:12 PM
RE: op slot - door Hoekie - 09-Nov-2022, 08:46 PM
RE: op slot - door sjefke - 09-Nov-2022, 08:53 PM
RE: op slot - door Jan van Ochten - 09-Nov-2022, 09:17 PM
RE: op slot - door Willeke_IGKT - 09-Nov-2022, 09:27 PM
RE: op slot - door Bacchus - 09-Nov-2022, 09:55 PM
RE: op slot - door Hoekie - 09-Nov-2022, 10:04 PM
RE: op slot - door Bart Verbeek - 09-Oct-2023, 10:39 AM
RE: op slot - door Bacchus - 09-Oct-2023, 02:26 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM