Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Idee om auto's op afstand te houden
#45
(05-Nov-2022, 12:01 AM)Hoekie schreef: Of het veelvuldig gebruik van het fietspad voor anders dan fietspad onderhoud. Niet 1 van de 2 rijbanen aan fietspad gebruikers geven, maar beide aan auto's, en fietspad gebruikers laten oversteken. Zoals bij 's Heer Hendriks Kinderen/Oude Rijksweg de afgelopen maanden (met tussenperiode) Op HVZeeland is een duidelijke stijging aan ongelukken daar. Waarvan 1 heel ernstig.
Economische belangen wegen zwaarder dan het het belang van de fietsers. Het recht van de snelste is een economische belang en het belang van de meerderheid.
(05-Nov-2022, 12:01 AM)Hoekie schreef: Of het regelmatige onderhoud aan de Zeelandbrug...via het fietspad. Nooit via een van de rijbanen. Omdat onderhoudspullen op het fietspad klaarblijkelijk niet goed opgeruimd waren, kon een wielrenner niet uitwijken, is gevallen en tegen de scheidingswal gekomen. De wielrenner is ter plaatse overleden.
Een erg triest geval voor alle nabestaanden. Van klaarblijkelijk mag je niet uitgaan zonder de feiten te kennen. Ook wielrenners moeten in staat zijn hun racefiets tot stilstand te brengen binnen de afstand waarover hij de weg kan overzien en waarover deze vrij is. Maar nog steeds is wielrenner veruit meest gevaarlijke sport in Nederland en daar willen ze vaak geen rekening mee houden.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Idee om auto's op afstand te houden - door Bart Verbeek - 02-Nov-2022, 12:14 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door Joostp - 02-Nov-2022, 11:14 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door 365cycle - 02-Nov-2022, 12:31 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door Lig-hen - 02-Nov-2022, 02:19 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door PietV* - 02-Nov-2022, 05:50 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door sjefke - 02-Nov-2022, 09:01 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door PietV* - 02-Nov-2022, 10:32 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door Joostp - 03-Nov-2022, 01:35 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door Bacchus - 02-Nov-2022, 11:33 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door TvWijk - 03-Nov-2022, 12:29 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door 365cycle - 03-Nov-2022, 12:58 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door 365cycle - 03-Nov-2022, 01:57 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door PietV* - 03-Nov-2022, 09:23 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door PietV* - 03-Nov-2022, 10:29 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door vdbeemd - 03-Nov-2022, 10:31 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door PietV* - 03-Nov-2022, 11:49 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door 365cycle - 03-Nov-2022, 12:11 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door vdbeemd - 03-Nov-2022, 01:16 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door Bacchus - 03-Nov-2022, 11:58 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door SnoekL#35 - 04-Nov-2022, 02:11 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door 365cycle - 04-Nov-2022, 11:33 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door Frutsel - 04-Nov-2022, 06:18 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door 365cycle - 04-Nov-2022, 07:03 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door Frutsel - 04-Nov-2022, 07:55 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door Hoekie - 05-Nov-2022, 12:01 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door PietV* - 05-Nov-2022, 09:20 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door PietV* - 05-Nov-2022, 11:13 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door 365cycle - 05-Nov-2022, 12:23 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door Hoekie - 05-Nov-2022, 01:35 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door PietV* - 05-Nov-2022, 02:58 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door 365cycle - 05-Nov-2022, 03:19 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door 365cycle - 05-Nov-2022, 03:24 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door PietV* - 05-Nov-2022, 04:54 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door Hoekie - 05-Nov-2022, 06:43 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door PietV* - 05-Nov-2022, 08:32 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door Frutsel - 06-Nov-2022, 01:58 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door TvWijk - 06-Nov-2022, 12:54 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door Bacchus - 06-Nov-2022, 11:17 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door PietV* - 07-Nov-2022, 10:41 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door PietV* - 07-Nov-2022, 12:56 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door 365cycle - 07-Nov-2022, 01:54 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door TimSch - 07-Nov-2022, 02:14 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door vdbeemd - 07-Nov-2022, 08:46 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door vdbeemd - 07-Nov-2022, 10:25 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door ZoefZoef - 08-Nov-2022, 12:33 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door 365cycle - 08-Nov-2022, 02:13 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door Jeroen S - 19-Nov-2022, 05:40 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door 365cycle - 19-Nov-2022, 10:04 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door Bacchus - 19-Nov-2022, 10:29 PM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door berth9999 - 29-Nov-2022, 12:24 AM
RE: Idee om auto's op afstand te houden - door 365cycle - 29-Nov-2022, 10:54 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM