Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Artikel in trouw vandaag
#7
Daarom zeg ik, achterwiel motortje en duimengas, dan gaat het vanzelf. 
Als ik op Marktplaats kijk valt mij op dat er veel tweede hands, tweewiel ligfietsen staan, in nog goede staat,  voor weinig geld, en ook al langer te koop staan, regelmatig met een een min of meer gezocht excuus waarom de fiets te koop staat.
Dus aan de kosten hoeft het niet te liggen om te beginnen met ligfietsen.
Met een motortje vind je er weinig, misschien heeft men de tijdgeest verslapen.
Wie interesse heeft zou zo voor een paar honderd euro  een fiets kunnen kopen, een achterwiel motortje er in, accu er bij en je bent het mannetje / vrouwtje, en je fietst weg.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Artikel in trouw vandaag - door Victor - 29-Oct-2022, 08:45 AM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Wim -de roetsende - 29-Oct-2022, 09:44 AM
RE: Artikel in trouw vandaag - door TimSch - 29-Oct-2022, 10:37 AM
RE: Artikel in trouw vandaag - door 365cycle - 29-Oct-2022, 10:42 AM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Roepers - 29-Oct-2022, 10:59 AM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Lig-hen - 29-Oct-2022, 11:42 AM
RE: Artikel in trouw vandaag - door PlantageBohémien - 29-Oct-2022, 01:36 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Hermine - 29-Oct-2022, 02:18 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Fietsbennie - 29-Oct-2022, 02:54 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Victor - 29-Oct-2022, 02:57 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Jan van Ochten - 29-Oct-2022, 03:45 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door GertBr - 29-Oct-2022, 09:49 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Willeke_IGKT - 29-Oct-2022, 03:53 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Jan van Ochten - 29-Oct-2022, 09:23 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Bart Verbeek - 29-Oct-2022, 08:06 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Hoekie - 29-Oct-2022, 08:56 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Bart Verbeek - 29-Oct-2022, 09:05 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Roepers - 29-Oct-2022, 09:28 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door PietV* - 29-Oct-2022, 11:01 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Wim -de roetsende - 30-Oct-2022, 10:54 AM
RE: Artikel in trouw vandaag - door 365cycle - 30-Oct-2022, 11:02 AM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Wim -de roetsende - 30-Oct-2022, 11:13 AM
RE: Artikel in trouw vandaag - door 365cycle - 30-Oct-2022, 01:43 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Martin van Mourik - 30-Oct-2022, 02:27 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Wim -de roetsende - 30-Oct-2022, 02:31 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Fietsbennie - 30-Oct-2022, 02:49 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Joor—- - 30-Oct-2022, 10:10 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Roepers - 05-Nov-2022, 03:26 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Wim -de roetsende - 05-Nov-2022, 04:21 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Fietsbennie - 05-Nov-2022, 10:55 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Hoekie - 05-Nov-2022, 06:57 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Jan van Ochten - 05-Nov-2022, 07:50 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door de Boer - 05-Nov-2022, 07:52 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Willeke_IGKT - 05-Nov-2022, 07:54 PM
RE: Artikel in trouw vandaag - door Jan van Ochten - 05-Nov-2022, 07:54 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk e...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM