Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ervaringen met de Bülk
#28
(19-Oct-2022, 08:15 AM)Bacchus schreef:
(19-Oct-2022, 01:44 AM)365cycle schreef: De Schwalbe One 2022 is blijkbaar toch echt een traag bandje geworden.
Opvallend maar het bevestigt wel de testen van Bicycle Rolling Resistance en Wim Schermer. Met zo een rolweerstand is de vraag wat nog de meerwaarde van een One boven een Durano Plus (of een CCU, die breder, dus comfortabeler kan zijn) is.

De naam van een band zegt echt niets als er een nieuwe versie van gemaakt wordt. Ook kan de draadband totaal anders zijn dan de vouwband ondanks dezelfde naam.

De Marathon+ werd namelijk opeens een redelijk vlotte band, terwijl het daarvoor leek alsof je een anker achter je vm had hangen.

De Marathon Racer vouwband is echt een hele fijne band, maar de draadband is een draak van een band.

De One is dus ook zo'n voorbeeld.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Bacchus , 365cycle , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 10-Oct-2022, 11:50 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2022, 06:30 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door berth9999 - 11-Oct-2022, 08:24 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 11-Oct-2022, 09:18 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door berth9999 - 11-Oct-2022, 10:47 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 11-Oct-2022, 11:37 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 11-Oct-2022, 11:44 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door mvdriel - 11-Oct-2022, 06:33 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2022, 07:17 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door berth9999 - 11-Oct-2022, 10:21 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 12-Oct-2022, 06:32 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 12-Oct-2022, 09:13 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door mvdriel - 12-Oct-2022, 11:47 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 12-Oct-2022, 02:05 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door mvdriel - 12-Oct-2022, 02:24 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 12-Oct-2022, 02:50 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door mvdriel - 12-Oct-2022, 05:59 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Bacchus - 12-Oct-2022, 09:32 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 12-Oct-2022, 10:49 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door ZoefZoef - 12-Oct-2022, 04:55 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door PietV* - 12-Oct-2022, 10:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 13-Oct-2022, 12:05 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Willeke_IGKT - 13-Oct-2022, 10:06 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 13-Oct-2022, 12:58 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 13-Oct-2022, 09:16 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 19-Oct-2022, 01:44 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Bacchus - 19-Oct-2022, 08:15 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 19-Oct-2022, 08:43 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door John70 - 25-Oct-2022, 10:36 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door berth9999 - 25-Oct-2022, 11:23 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door John70 - 25-Oct-2022, 12:33 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 25-Oct-2022, 01:36 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 25-Oct-2022, 07:58 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 26-Oct-2022, 01:30 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door mvdriel - 30-Oct-2022, 06:22 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 26-Oct-2022, 09:46 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 26-Oct-2022, 09:56 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 26-Oct-2022, 10:49 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 26-Oct-2022, 11:05 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door berth9999 - 30-Oct-2022, 09:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 31-Oct-2022, 12:31 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door berth9999 - 31-Oct-2022, 10:48 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 31-Oct-2022, 11:12 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 31-Oct-2022, 09:04 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 31-Oct-2022, 10:17 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 17-Dec-2022, 12:35 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 17-Dec-2022, 09:03 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 17-Dec-2022, 09:04 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 30-Dec-2022, 01:52 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 30-Dec-2022, 09:38 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door pietandringa - 30-Dec-2022, 09:50 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 30-Dec-2022, 10:45 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jan van Ochten - 30-Dec-2022, 10:08 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door pietandringa - 30-Dec-2022, 10:28 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door pietandringa - 30-Dec-2022, 10:55 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 30-Dec-2022, 10:59 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 30-Dec-2022, 12:04 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 30-Dec-2022, 01:11 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 30-Dec-2022, 01:22 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Willeke_IGKT - 30-Dec-2022, 02:12 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 30-Dec-2022, 02:26 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 30-Dec-2022, 02:55 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door pietandringa - 30-Dec-2022, 02:59 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 30-Dec-2022, 06:35 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 03-Jan-2023, 11:37 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Bacchus - 04-Jan-2023, 09:56 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 04-Jan-2023, 12:32 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 04-Jan-2023, 10:16 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 04-Jan-2023, 11:59 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Lig-hen - 04-Jan-2023, 01:28 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 04-Jan-2023, 03:10 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 04-Jan-2023, 08:51 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door ZoefZoef - 04-Jan-2023, 10:44 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 13-Feb-2023, 01:59 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door ZoefZoef - 13-Feb-2023, 01:11 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Victor - 13-Feb-2023, 01:33 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 13-Feb-2023, 04:15 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 19-Mar-2023, 10:40 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 20-Mar-2023, 07:26 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 20-Mar-2023, 12:58 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door SnoekL#35 - 21-Mar-2023, 09:49 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 22-Mar-2023, 11:37 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door SnoekL#35 - 06-Apr-2023, 12:13 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 06-Apr-2023, 01:21 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door ZoefZoef - 06-Apr-2023, 09:28 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 14-Apr-2023, 05:14 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 20-Apr-2023, 05:51 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 14-Apr-2023, 06:10 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 14-Apr-2023, 06:13 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 14-Apr-2023, 06:15 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 14-Apr-2023, 06:30 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door datakneder - 14-Apr-2023, 08:34 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 14-Apr-2023, 08:35 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door datakneder - 14-Apr-2023, 09:21 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 14-Apr-2023, 10:18 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door datakneder - 14-Apr-2023, 10:42 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 14-Apr-2023, 08:08 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door SnoekL#35 - 14-Apr-2023, 08:26 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 15-Apr-2023, 06:15 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 15-Apr-2023, 07:01 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 15-Apr-2023, 07:04 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 16-Apr-2023, 06:43 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 16-Apr-2023, 05:53 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 16-Apr-2023, 07:14 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 17-Apr-2023, 10:38 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 17-Apr-2023, 10:47 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 20-Apr-2023, 11:23 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 20-Apr-2023, 05:56 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 20-Apr-2023, 06:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 20-Apr-2023, 06:49 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 20-Apr-2023, 07:06 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 29-Apr-2023, 12:39 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 02-May-2023, 09:29 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door pietandringa - 03-May-2023, 09:45 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 03-May-2023, 10:02 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door pietandringa - 03-May-2023, 10:17 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 03-May-2023, 11:22 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 03-May-2023, 02:44 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 03-May-2023, 01:10 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 27-Sep-2023, 11:28 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 28-Nov-2023, 12:12 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 28-Nov-2023, 08:33 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 15-Jan-2024, 06:59 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 15-Jan-2024, 07:15 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 15-Jan-2024, 08:23 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 15-Jan-2024, 09:09 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 15-Jan-2024, 09:25 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 15-Jan-2024, 09:57 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 15-Jan-2024, 10:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 15-Jan-2024, 10:31 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 01-Jul-2024, 12:02 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 01-Jul-2024, 12:20 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door DanceRaven - 01-Jul-2024, 12:58 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 01-Jul-2024, 02:23 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 01-Jul-2024, 03:48 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 01-Jul-2024, 04:28 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 07-Aug-2024, 11:10 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 07-Aug-2024, 12:00 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 07-Aug-2024, 03:17 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Arend-Jan - 07-Aug-2024, 07:42 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 07-Aug-2024, 07:53 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 24-Sep-2024, 03:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 24-Sep-2024, 05:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 24-Sep-2024, 06:01 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 24-Sep-2024, 07:22 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 24-Sep-2024, 09:10 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door GertBr - 14-Oct-2024, 02:37 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door PieterTrapt - 14-Oct-2024, 03:14 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 14-Oct-2024, 03:57 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Boyd Maduro - 14-Oct-2024, 04:18 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 14-Oct-2024, 04:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 14-Oct-2024, 04:03 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 14-Oct-2024, 06:06 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 14-Oct-2024, 09:49 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 15-Oct-2024, 01:01 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 15-Oct-2024, 01:41 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 15-Oct-2024, 03:45 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 15-Oct-2024, 05:00 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door GertBr - 14-Oct-2024, 10:07 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 05-Nov-2024, 12:58 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Gideonaut - 05-Nov-2024, 02:48 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 05-Nov-2024, 03:08 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 05-Nov-2024, 03:09 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 05-Nov-2024, 03:24 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 05-Nov-2024, 03:49 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Gideonaut - 05-Nov-2024, 05:00 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 05-Nov-2024, 09:31 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 05-Nov-2024, 08:47 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 05-Nov-2024, 10:36 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hardloper - 05-Nov-2024, 10:55 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 05-Nov-2024, 11:40 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Veloquest - 05-Nov-2024, 11:17 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 06-Nov-2024, 09:59 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 06-Nov-2024, 08:25 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 07-Nov-2024, 09:23 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 07-Nov-2024, 11:58 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Frutsel - 07-Nov-2024, 01:10 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Niels van der Wal - 07-Nov-2024, 01:54 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 08-Nov-2024, 08:51 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 08-Nov-2024, 08:54 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door bucovaina - 08-Nov-2024, 09:42 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Willeke_IGKT - 08-Nov-2024, 11:08 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 08-Nov-2024, 12:59 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 25-Dec-2024, 01:15 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 01-Feb-2025, 06:25 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 02-Feb-2025, 11:41 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Willeke_IGKT - 02-Feb-2025, 11:56 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Alain De Maesschalck - 03-Feb-2025, 10:43 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 03-Feb-2025, 11:20 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Wim -de roetsende - 04-Feb-2025, 07:08 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Alain De Maesschalck - 04-Feb-2025, 02:27 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Jeroen S - 04-Feb-2025, 08:57 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door 365cycle - 04-Feb-2025, 10:21 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Willeke_IGKT - 04-Feb-2025, 11:08 AM
RE: Ervaringen met de Bülk - door LigfietsWilsum - 04-Feb-2025, 12:13 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 15-May-2025, 02:56 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door twilwel - 18-Jul-2025, 05:21 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 19-Jul-2025, 12:43 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 03-Aug-2025, 10:48 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 19-Mar-2026, 05:16 PM
RE: Ervaringen met de Bülk - door Hoekie - 19-Mar-2026, 09:39 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM