Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wel of geen auto naast de ligfiets?
#50
We kunnen veel meer dan we denken, maar het is zoveel gedoe. Dat is ook de rede dat velen nooit zullen gaan ligfietsen. Te veel gedoe. Zeker als ligfietsers zich opstellen al bijzondere acrobaten en dat je op een ligfiets opnieuw moet leren fietsen. https://www.youtube.com/watch?v=Fgp-QUZt...nNederland

Mijn kleindochter van 17 kocht vorige maand en nieuwe inrichting voor haar slaapkamer bij IKEA. Alles naar boven gesjouwd en aan de slag gegaan met de deur dicht. Niemand mocht helpen en met het bijgeleverde gereedschap, bed, bureau en kast zelf in elkaar gezet.

Ben op m'n elfde begonnen met bandenplakken. Daarna fietsen reviseren, bromfietsen reviseren, motoren van auto en vrachtauto deels reviseren, PTO's en hydraulische laadkranen op vrachtauto"s bouwen, elektrisch en autogeen lassen, hard- en zacht solderen. Loodsen bouwen en daken vernieuwen. Behangen een eitje. Elektrische installaties aanleggen. Groepenkast onder spanning wisselen van één fase naar drie fase volgens de laatste eisen. Versnellingsnaven schoonmaken en smeren. Alles is te leren als het jouw interesse heeft en je houdt veel geld + BTW in je zak. Mijn oudste zoon en mijn kleindochter hebben het initiatief van geen vreemde. Gedoe is een uitdaging.
Daarom rij ik naast de auto van mijn vrouw op 2 bukfietsen en 3 ligfietsen.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 03-Oct-2022, 09:35 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 04-Oct-2022, 04:46 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 04-Oct-2022, 06:37 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Jeroen S - 04-Oct-2022, 08:11 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door TimSch - 04-Oct-2022, 09:50 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 05-Oct-2022, 07:44 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 05-Oct-2022, 11:12 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 05-Oct-2022, 01:06 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door PietV* - 05-Oct-2022, 08:08 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Hoekie - 05-Oct-2022, 09:05 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Roepers - 05-Oct-2022, 09:25 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 05-Oct-2022, 11:33 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door ZoefZoef - 05-Oct-2022, 02:12 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 05-Oct-2022, 05:58 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door TimSch - 05-Oct-2022, 07:15 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 06-Oct-2022, 09:44 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 06-Oct-2022, 09:46 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 06-Oct-2022, 09:51 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 06-Oct-2022, 10:57 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door gideon - 06-Oct-2022, 10:37 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 06-Oct-2022, 11:10 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Roefie - 06-Oct-2022, 11:13 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 06-Oct-2022, 12:24 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 06-Oct-2022, 01:02 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 07-Oct-2022, 09:37 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door gideon - 07-Oct-2022, 09:51 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 07-Oct-2022, 11:16 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door blokdoorn - 07-Oct-2022, 10:19 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door PietV* - 08-Oct-2022, 10:01 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door TimSch - 08-Oct-2022, 10:23 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 01-Nov-2023, 08:24 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door melle z - 01-Nov-2023, 09:18 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 01-Nov-2023, 09:56 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Atrike - 06-Nov-2023, 12:51 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door ZoefZoef - 06-Nov-2023, 04:28 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door melle z - 06-Nov-2023, 05:59 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 06-Nov-2023, 08:23 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door blokdoorn - 06-Nov-2023, 08:49 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door melle z - 06-Nov-2023, 09:43 PM
RE: is er een Sunrider in de zaal? - door Willeke_IGKT - 03-Oct-2022, 09:54 PM
Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 04-Oct-2022, 12:29 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 04-Oct-2022, 12:48 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 04-Oct-2022, 01:03 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door vdbeemd - 04-Oct-2022, 02:40 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 04-Oct-2022, 06:17 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 15-Aug-2023, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door LigfietsWilsum - 15-Aug-2023, 07:38 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Bacchus - 15-Aug-2023, 07:50 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Aug-2023, 09:05 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 15-Aug-2023, 10:53 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM