Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wel of geen auto naast de ligfiets?
#7
In ons geval doen we alles met de fiets en ik heb er een ligfiets naast.
Mijn vrouw heeft wel een rijbewijs en rijdt af en toe een auto voor haar werk (auto van de zaak/op de zaak) en als het echt nodig is huren we een auto. We hebben in het dagelijks leven echt geen reden voor een auto, werk zit vlakbij en boodschappen doen we wat vaker. En de huisarts/tandarts/ziekenhuis/apotheek allemaal op een steenworp afstand!!
Betekend dus dat we flink wat kunnen besparen en we ons wat minder zorgen hoeven te maken, hoewel zo'n velo er toch ook best leuk uitziet..... Dodgy
AkA Jeroen - Sinner Demon 2020. In plaats van de meeste kilometers, meet ik graag de onvolprezen PlezierFactor. 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Hoekie , Lig-hen


Berichten in dit topic
Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 03-Oct-2022, 09:35 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 04-Oct-2022, 04:46 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 04-Oct-2022, 06:37 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Jeroen S - 04-Oct-2022, 08:11 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door TimSch - 04-Oct-2022, 09:50 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 05-Oct-2022, 07:44 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 05-Oct-2022, 11:12 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 05-Oct-2022, 01:06 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door PietV* - 05-Oct-2022, 08:08 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Hoekie - 05-Oct-2022, 09:05 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Roepers - 05-Oct-2022, 09:25 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 05-Oct-2022, 11:33 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door ZoefZoef - 05-Oct-2022, 02:12 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 05-Oct-2022, 05:58 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door TimSch - 05-Oct-2022, 07:15 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 06-Oct-2022, 09:44 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 06-Oct-2022, 09:46 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 06-Oct-2022, 09:51 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 06-Oct-2022, 10:57 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door gideon - 06-Oct-2022, 10:37 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 06-Oct-2022, 11:10 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Roefie - 06-Oct-2022, 11:13 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 06-Oct-2022, 12:24 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 06-Oct-2022, 01:02 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 07-Oct-2022, 09:37 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door gideon - 07-Oct-2022, 09:51 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 07-Oct-2022, 11:16 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door blokdoorn - 07-Oct-2022, 10:19 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door PietV* - 08-Oct-2022, 10:01 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door TimSch - 08-Oct-2022, 10:23 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 01-Nov-2023, 08:24 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door melle z - 01-Nov-2023, 09:18 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 01-Nov-2023, 09:56 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Atrike - 06-Nov-2023, 12:51 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door ZoefZoef - 06-Nov-2023, 04:28 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door melle z - 06-Nov-2023, 05:59 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 06-Nov-2023, 08:23 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door blokdoorn - 06-Nov-2023, 08:49 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door melle z - 06-Nov-2023, 09:43 PM
RE: is er een Sunrider in de zaal? - door Willeke_IGKT - 03-Oct-2022, 09:54 PM
Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 04-Oct-2022, 12:29 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 04-Oct-2022, 12:48 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 04-Oct-2022, 01:03 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door vdbeemd - 04-Oct-2022, 02:40 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 04-Oct-2022, 06:17 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 15-Aug-2023, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door LigfietsWilsum - 15-Aug-2023, 07:38 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Bacchus - 15-Aug-2023, 07:50 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Aug-2023, 09:05 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 15-Aug-2023, 10:53 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM